środa, 22 lutego 2017

Piękne blond włosy ? To możliwe ! :)

Hej ;) 

Środek tygodnia, moja ukochana środa, ale dziś bardzo jej nie lubię - czy u Was też jest tak szaro za oknem ? I praktycznie ciągle pada deszcz ? :( Poproszę słońce i wiosnę ! Natychmiast !! :D
Przygotowałam Wam wpis o masce - ale nie o byle jakiej masce ! 
Śniadań do łóżka nie przynosi ale też działa cuda ;)
Dzięki uprzejmości firmy Pilomax , miałam przyjemność przetestować jedną z masek.


Maska regenerująca do włosów farbowanych na kolory jasne i do skóry głowy.


Maska zamknięta jest w plastikowym słoiczku. Szata graficzna jest nieprzesadzona i miła dla oka. Słoiczek na początku był zabezpieczony dodatkową " banderolą " . Po jej zerwaniu zaciskało się opakowanie a nie zakręcało ;) Bardzo poręczny słoiczek.A do tego jest na tyle solidny, że gdy wypada mi z rąk to nie pęka, nie łamie się ;)


Po przeczytaniu etykiety od razu ucieszyłam się bo maska wydała się być idealna dla mnie ;)
A czy taka była ? 
Cóż, przejdźmy do najważniejszego czyli działania maski.
Jestem blondynką, i jak już parę razy wspominałam utrzymanie tego koloru nie jest łatwe ;) Jeżeli chcemy mieć ładne blond włosy to trzeba się troszkę nagimnastykować ;) 
Maskę stosowałam na dwa sposoby :
1. Normalnie po umyciu włosów, nakładałam maskę i śmigałam w niej od 15 do 30 minut ( zależy ile miałam czasu) . Później normalnie zmywałam.
2. Wrzucałam ją do torby i śmigałam z nią na saunę ;) Nakładałam maskę na włosy i relaksowałam się w saunie ;)
W pierwszym przypadku po zmyciu maski, wysuszeniu włosy były bardzo miękkie, przyjemne w dotyku oraz lejące się przez palce. Idealnie nawilżone ♥
W drugim przypadku było wszystko tak samo jak w pierwszym, ale spotęgowane ! Miałam tak cudowne włosy, bardziej nawilżone, bardziej lejące, bardziej miękkie - łapałam się na tym że po basenie zawsze tak się dotykałam po włosach że aż wariactwo ♥ 
Po dłuższym stosowaniu maski zauważyłam, że włosy się lepiej układają, wyglądają na dużo zdrowsze, wydają się być gęstsze ( tego efektu się nie spodziewałam, ale bardzo miło mnie zaskoczył♥ )


Zapach maski jest delikatny, dla mnie jest to kwiatowy słodki zapach.
Konsystencja dla mnie jest podobna do wazeliny ;D Jest gęsta i zbita.
Maska jest strasznie wydajna, już niewiele produktu wystarczy by pokryć całe włosy ;) 

Podsumowując maska zachwyciła mnie swoim działaniem.
Na pewno jeszcze do niej wrócę, bo nie tylko ja ją polubiłam ale i moje włosy ;) 

Znacie tą maskę ? 
Może też stała się Waszym ulubieńcem ? :)

Buziaki ;*

76 komentarzy:

  1. Świetnie że tak dobrze się u ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie na moje włosy, ale ogólnie wydaje się być dobra !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię maseczki, tylko najgorszy jest ten czas trzymania na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, czy u mnie też by się tak rewelacyjnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam do włosów ciemnych ;) lubię i musze kupić ponownie, również szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy o niej słyszę i chętnie ją kiedyś wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystałam z biovaxu maskę do blond włosów :) Też dawały piękne efekt. Ale tip z sauną, fajna rzecz! Nie przyszła mi ona wczesniej do głowy :) muszę wypróbować:)
    A co do pogody... Nie tylko Ty cierpisz z tego powodu :( U mnie też jest ciemno i ponuro, chcę się wiosny jak nigdy !
    Musimy się pocieszać pachnącymi kosmetykami :) Tyle nam zostało ...
    Buziaki kochana ;*
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla moich ciemnych włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie, ale pokarze recenzje koleżance może jej się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na ciemny odcień włosów, tej wersji nie miałam okazji używać, ale ogólnie maski Pilomax bardzo sobie chwalę. W szczególności do gustu przypadła mi wersja aloesowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napotkałam się kilka razy na tą maskę w internecie, lecz moje włosy biją ciągle ku maseczkom z Kallosa... Lubię testować kosmetyki, więc może i wypróbują kiedyś tą? Super jak byś napisała w jakiej ona jest cenie, bo nigdzie nie doczytałam :)

    pozdrawiam, Podkowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie używam MASEK DO WŁOSÓW - wystarczy mi SZAMPON :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam blond włosków, więc maska nie dla mnie, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdziła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tą sauną to mnie zaskoczyłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jej, ale chętnie bym przetestowała na moich jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, nie słyszałam...może dlatego, że obecnie mam ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale optymistyczna recenzja! Ale nie dziwię się... miałam i także byłam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej maseczki ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze jej nie miałam, ale może być warta wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo, chętnie się jej bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam tę maskę i działa cuda! Wracam do niej czasami kiedy robie przerwę od wcierki z jantara :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak , słyszałam o niej wiele pozytywnych opinie ;) Chyba trzeba się w nią zapatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam:) i działała zacnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam, bardzo wydajna i skuteczna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam jej, do tej pory używałam kallosa który mi się właśnie skończył.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że tak mocno się polubiliście! Jej wydajność jest Ci teraz zapewne bardzo na rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ciemne i nie farbuje włosów więc nie dla mnie :) ale super że ci się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O to coś dla mnie :) Po wszystkich tych farbowaniach moje włosy nie są takie jakie powinny być.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się że się u Cb sprawdziła! ;) ja jednak nie farbuje włosów więc to nie dla mnie ale chętnie obejrzę inne produkty z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam wersję do ciemnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie natrafiłam na tę maskę kiedy farbowałam jeszcze włosy na blond. Pewnie byłyby w lepszej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam jeszcze o niej, ale skoro tak dobrze o niej piszesz, to chyba skuszę się ją wypróbować :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie farbuję włosów, więc akurat ta maseczka nie dla mnie :) Ale miałam kiedyś jakieś inne kosmetyki do włosów tej marki i także byłam zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jej nigdy jeszcze, ale chętnie wypróbuje na swoich blond kosmykach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam masek tej marki ;p ja to słabo włosowo-maseczkowa raczej jestem;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam jasnych i farbowanych włosów, ale chętnie wypróbuję inną wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mm=am rozjaśniane włosy na końcach, tak zwane ombre, więc ta jaśniejsza część włosów jest dość kapryśna, muszę koniecznie tę maskę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, choć szukam jakiejś dla swoich włosów bo po zimie nie są w najlepszym stanie :/ Choć ja mam farbowane na rudo włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy jej jeszcze nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że sobie ją chwalisz :) Ja mam ciemne włosy, więc dla mnie odpada.

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam i bardzo się polubiłam z tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  43. mm jakoś te produkty nie do końca się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  44. Używałam kiedyś produktów tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam ich produkty, teraz testuję szampony i odżywkę, a do moich ulubionych należy odżywka do włosów jasnych <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam jedną maskę od nich do farbowanych włosów i się nie sprawdziła. Więcej już od nich nic nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj tak, środa była bardzo ponura ;) Ja nie mam włosów blond, kiedyś miałam, ale kompletnie mi nie pasowały. Dobrze, że u Ciebie maska się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam kiedyś wersję do ciemnych włosów i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam nigdy tej maski, ale pewnie dlatego, że nigdy nie farbowałam włosów. Chętnie zobaczę na inne maski z tej firmy, bo od jakiegoś czasu szukam czegoś dla swoich włosów!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam nigdy, a zapowiada się ciekawie. A na kolor jakoś wpłynęła?

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam maski WAX, ta też musi być świetna :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety nie mam włosów w kolorze blond, ale kto wie - może kiedyś. Warto wiedzieć, że są dobre produkty do tego koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Włosy wydają się być gęstsze? Hm.. Brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Moje włosy są w dobrej kondycji, od czasu do czasu farbuje je na ciemne brązy, a oprócz tego dbam najlepiej jak potrafię ;) zastanawiam się jednak nad maskami tej firmy bo dotąd nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. mam inny wariant... i chyba właśnie zostałam skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy i świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, ale czuję się skuszona do wypróbowania maski :D Zwłaszcza, że daje efekt większej gęstości włosów - po prostu musi być moja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super, że trafiłaś na maskę idealną do Twojego typu włosów, ja wciąż szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Miałam kiedyś maskę tej marki i całkiem fajnie się u mnie sprawdzała. Obecnie szukam kosmetyków o bardziej naturalnych składach.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.