piątek, 28 października 2016

Olejek do ciała - Piękne ciało !

 Hej ;)

Jest mnóstwo powodów, dla których jesień jest jedną z mniej lubianych przeze mnie pór roku, ale jest też sporo dla których ją lubią ! W lato przy milione stopni na plusie nie mam kompletnie ochoty na nawilżanie mojego ciała, bo się kleję, po to bo tamto, siamto. A jesień jest tak przyjemna , że z ogromną przyjemnością zamykam się w łazience na rytuały upiększające ;)
Każda z kobiet pragnie mieć piękne ciało, niezależnie od wieku, wagi czy innych sprzyjających ( lub mniej sprzyjających ) czynników wpływających na wygląd naszego ciała ;) 
Jest produkt, który pomoże nam w utrzymaniu pięknego ciała !! 
Kneipp - ujędrniający olejek do ciała " Piękne ciało "

 

 Kosmetyki Kneipp goszczą w mojej pielęgnacji od dłuższego czasu, zakochałam się w nich od pierwszego użycia. Ale dziś chcę Wam opowiedzieć o mojej przygodzie z tym konkretnym produktem. 
Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce. Jest odkręcana i posiada dozownik więc podczas chęci wylania sobie odrobiny olejku na dłoń nie wylejemy całej butelki. Przyznam szczerze że fajną opcją by było gdyby buteleczka miała dozownik / atomizer, na pewno ułatwiło by to korzystanie z produktu. 
Zapachy kosmetyków Kneipp to istna poezja, jeszcze nie zdarzyło mi się by nie zachwycić się kompozycją zapachową jaka została zamknięta w butelkach . W tym przypadku też nie jest inaczej, zapach jest delikatny, bardzo subtelny, mi się kojarzy z łąką latem ! ;)


Zawsze z ogromnym dystansem podchodzę do kosmetyków które mają za zadanie ujędrnić nam ciało, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, więc kompletnie nie spodziewałam się takiego efektu .
Przechodząc do działania produktu, to pierwszą rzeczą którą zaobserwowałam już po paru użyciach była znaczna poprawa sprężystości mojej skóry!! Skóra była niezwykle nawilżona, newralgiczne miejsca ( kolana, łokcie, kostki ) nie błagały mnie już o częste nawilżanie ! Skóra jest bardzo miła w dotyku i utrzymuje się to przez dłuższy okres czasu. Olejek wchłania się szybko , nie zostawia tłustego filmu, nie brudzi piżam ani pościeli ! Z co ogromny plus !! 
Z działania olejku jestem bardzo zadowolona, spełnił on moje wszystkie oczekiwania co do takich produktów ;)Widzę też znaczną poprawę w wizualnym rozrachunku skóry
Jeżeli chcecie dużego nawilżenia , dodatkowo sprężystości , pięknego zapachu i miłego dotyku, my ślę że powinniście wypróbować ten olejek ;)


Buźka :*

19 komentarzy:

  1. Prędzej czy później wypróbuję go ;) teraz mam zapas innych produktów do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go wypróbowała, uwielbiam takie delikatne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się koniecznie skusić wreszcie na jakiś olejek z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusił mnie ten olejek, ale muszę poczekać ze względu na zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ujędrniający olejek do ciała z Evree i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że jest godzien uwagi jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że te olejki mają taką małą pojemność :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam troszku w zapasach więc nie predko będę kupowała tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go w końcu spróbować- tyle dobrego wszędzie o nim piszą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię różnego rodzaju olejki, ale z tym spotykam się po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie przepadam za olejkami do ciała... wolę tradycyjne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i byłam mega zadowolona -ogólnie bardzo lubię produkty z Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam olejki do ciała i twarzy, super, że zauważyłaś lepszą sprężystość skóry

    OdpowiedzUsuń
  15. wcześniej o nim nie słyszałam, bardzo mnie zaciekawił :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. warty zainteresowania ujędrniania nigdy za wiele
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym go powąchać ;) jeszcze go nie miałam
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie do testów dotarł olejek tajemnica piękna z kneipp ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.