czwartek, 20 października 2016

Kawałek Świąt w Październiku ♥

Hej ! 

Jak już w którymś z poprzednich wpisów pisałam że kocham jesień za woski i świeczki, zapomniałam dodać najważniejszego ! ;) Kocham jesień za długie wieczory, które mogę spędzać pod kocem z książką w ręku ! ;) Właśnie dziś skończyłam czytać książkę Tess Gerritsen - Igrając z ogniem. Jest to pierwsza książka autorki i miło mnie zaskoczyła, cały czas trzymała w lekkim napięciu, aczkolwiek koniec lekko mnie rozczarował. Ale ogólnie bardzo na plus ! ;)
A dziś mam dla Was parę słów o kolejnym wosku ♥
 Dziś na rusz wrzucamy Spiced Orange !
 
Kocham się w aromatach cynamonu , goździków, pomarańczy. 
Kojarzą mi się ze świętami, z miłością i moim domem. Moją oazą . Spokojem. Zapachy te uspokajają mnie, otulają i dają poczucie że jestem we właściwym miejscu. Lubię gdy mój dom jest wypełniony tymi nutami ! Zapachy te nastrajają mnie do świąt, aż chce mi się piec pierniki, ciastka , dekorować je. Dlatego najchętniej sięgam po woski w okresie przedświątecznym ;)
Tym razem przyśpieszyłam sobie ten przedwczesny okres ! ;) 


Producent mówi nam że w tarcie prócz soczystej pomarańczy znajdziemy znikomą ilość imbiru, prócz tego cynamon i goździki. 
Dla mojego nosa imbir nie jest wyczuwalny w ogóle, najintensywniej czuję jednak pomarańczę i cynamon ! 
Bardzo lubię gdy otula moje mieszkanie, dodaje on od razu ciepła ! W mam wrażenie że w powietrzu unosi się chmurka miłości ♥
Zapach wkrada się w każdy zakamarek mieszkania ! 
Kocham palić go wieczorkiem gdyż jeszcze rano, gdy budzę się w te zimne poranki, czuję go lekko unoszącego się gdzieś między pokojami !


Często przy takich zapachach które mają tak intensywne nuty zdarza się że są bardzo ciężkie i przyprawiają o ból głowy - nie w tym przypadku ! Zapach jest przyjemny ale nie męczący !
Mogłabym go palić dzień w dzień i nie znudziłby mi się !! 
Jeżeli jesteście fanami zapachów świąt to śmiało możecie po niego sięgnąć ;)
Na pewno świetnie sprawdzi się w święta ;) 
Albo do nastrojenia się na święta :)
Zapach ten możecie kupić na goodies.pl - TUTAJ - za 9 zł ;)
A może znacie ten zapach i tak samo jak ja jesteście zakochani po uszy ?

23 komentarze:

  1. Ja miałam tylko jeden zapach od nich :) ale w sumie kuszą mnie inne :) szkoda że ceny idą do góry :p

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie świetnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci ze nigdy nie mialam tych wosków serio :)
    widzę znajomą twarz z podlasie dodaje do obserwowanych :*
    www.gabrysiowetestowaniee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być naprawdę świąteczny. Ja czesto robię stroik z pomarańczy i nakłuwam ją goździkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie zapach spodobałby mi się :) Uwielbiam woski, świece, świeczunie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno nie jestem na bieżąco z yc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu kupić jakiś wosk YC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że bliżej świąt znajdę czas na jakąś mądrą książkę, bo od dawna nie miałam czasu na coś lepszego niż tylko praca :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety woski YC średnio się sprawdzają - szybko tracą zapach i w ogóle go nie czuć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam przyjemności z tym zapachem, ale owocowe lubię więc nuty zdają się być takie dla mnie. Muszę w sklepie powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym go rozpuściła w moim kominku :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie poluję na ten zapach :) Też już powolutku nastrajam się na święta.
    Obserwuję i zapraszam do mnie https://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.