wtorek, 4 października 2016

A może tapirek ? Nie, dziękuję !

Hej, ostatnio witałam Was typowo jesiennie, pachnąco i otulająco. 
Dziś, nie wiem jak u Was, ale u mnie piękne słońce, silny wiatr i okropnie zimno :(
Ale na szczęście chociaż ☼ się tego zimna nie wystraszyło !:)
Opowiem Wam dziś o moim niedawnym odkryciu, o produkcie który się kocha albo nienawidzi, o produkcie który ułatwia poranki, baa sprawia że możemy pospać parę minut dłużej !
Ale po kolei !
Mowa dziś o Matującym pudrze do stylizacji włosów firmy Schwarzkopf OSIS+ .

 

W tym małym ( bo tylko  10 g ) pudełeczku znajduje się magiczny pyłek
Dosłownie można nazwać go MAGICZNYM! 
Ale od początku ! Ile z Was, wstaje 30 minut wcześniej by wystylizować włos do pracy?  Ile z Was stoi przed lustrem i czasami ręce jej opadają kręcąc włosy czy susząc je na szczotkę ? Byle tylko odbić je odrobinę  u nasady i nie wyglądały jakby przed chwilą przeszły katastrofę czapkową ! 
Pewnie nie jedna z Was właśnie mi przytaknęła " Tak to o mnie chodzi ! "
I ja jestem z Wami, tfu tzn byłam !;)


Już odrobina magicznego pyłku posypana u nasady włosów sprawia że .... stają się one tępe ! 
Na tyle tępe, że palcami układamy je sobie, podbijamy od nasady, unosimy i .... przesyłamy sobie całusa w lusterku i wychodzimy do pracy.
Tak tak, takie cuda, gdy pierwszy raz u fryzjera zobaczyłam jak to działa, na drugi dzień poleciałam i kupiłam ten produkt! Sprawia że nie potrzebuję suszenia włosów na szczotkę, nie potrzebuje tapirowania, baaa ja nawet nie potrzebuję lakieru do włosów ! 
posypuję przedziałek i parę warstw włosów  i układam je jak mi się podoba. 
Włosy są tępe, ale nie wyglądają jak natapirowane, wyglądają naturalnie !
Puder przypomina w działaniu odrobinę suche szampony, ale tylko w kwestii że "zbiera"on wydzielane sebum i dzięki temu nasze włosy są dużo dłużej świeże i ODBITE U NASADY !
Dlaczego produkt się kocha albo nienawidzi? 
Kochane jeżeli chodzi o pozbycie się produktu - nic prostszego wystarczy umyć włosy ;))
Niektórzy nie lubią tego uczucia że włosy są tępe i "twarde " ( chociaż gołym okiem nie widać że takie są ) i nie lubią się z tym produktem.
Dla mnie? Rewelacja w układaniu włosów, puder utrzymuje włosy przez cały dzień, nie muszę ich poprawiać, nie muszę martwić się że po paru godzinach oklapną mi i będę wyglądała jak ulizana. 
Produkt godny medalu, jak dla mnie ! ;) 
Edit: Kochane zapomniałam dodać że jest on pieruńsko wydajny ! 
A cena tego produktu tu 22,90 zł ;) 
Jeżeli masz ten problem że szybko opadają Ci włosy i wygląda to mało estetycznie, koniecznie wypróbuj ten produkt !! :) 


Buźka :*

38 komentarzy:

  1. Teoretycznie produkt dla mnie ale trochę się go boję :D chyba nie będę kombinować.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo :D idealny dla mnie :D jaka cena tego cudeńka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Musze się koniecznie w to cudeńko zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ten produkt :D Przed nieplanowanym wyjściem krzyknę do męża "posolę włosy i idziemy!" bo mi tak bardzo przypomina solniczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mam też puder stylizacyjny, ciekawe tylko jak sprawdza się na ciemnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana powiem Ci że sypnęłam raz na mojego M, który jest ciemny - to wszystko się " wtopiło " jakby :D

      Usuń
  6. Miałam kiedyś puder do włosów Got2B, sprawdzał się całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie raz widziałam te pudry i miałam na nie ochotę, chociaż akurat ja mam dość ulizaną górę, ale może się kiedyś na niego zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mam zaufania do tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny puder, innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam podobny produkt i byłam z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę podrzucić ten puder mamie ;) ja sama jestem akurat fanką kucyka :D ale ona praktycznie co rano musi wstawac żeby swoja krótką fryzurke nastroszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety moje włosy są ciągle ''oklapnięte'', więc może to produkt i dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie dla mnie. ja mam ciągle super objętość size na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam go, ale stosowałam puder zwiększający objętośc innej firmy i całkiem fajnie się spisał.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam tego problemu z układaniem włosów rano, ale o takim pudrze pierwsze słyszę, ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam podobny produkt i lubię go czasami używać gdy wymodeluję włosy i zrobię loki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no, nihdy jeszcze nie używałam takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosowałam go nigdy, ale może warto, bo przy lakierze włosy wyglądają sztucznie, a lubie miec je podniesione; )
    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli produkt dla mnie czasami pod koniec dnia mam dość oklapnięte "ulizane" włosy. Więc pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, ale raczej nie dla mnie.
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ee tam jak nikt nie będzie Ci włosów macał to nie wyczuję, że masz na nich coś-wszystkie gwiazdeczki maja sztywne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie spotkałam się z tym kosmetykiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kiedyś miałam ale innej firmy i trochę sklejał mi włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kiedyś miałam taki w fioletowym pudełeczku i niestety nie sprawdził się u mnie, ale może ten dałby radę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam same super opinie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinnam stosować takie produkty, ale jeszcze żadnego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko ja suszę włosy przeczesuje i wychodzę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę kupić ten puder, moje włosy odkąd są proste to jeden wielki lizus xd

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.