niedziela, 31 grudnia 2017

W nadchodzącym roku chciałabbym ....

Hej ;)

Kochani , troszkę nie pisałam, ale wszystko dlatego że spędzałam czas z najbliższymi. Święta minęły mi w gronie najbliższych. Chciałam też odrobinę odpocząć od komputera ;) Stąd moje chwilowe milczenie ! ;) 
A dziś do Was przychodzę z małym rocznym podsumowaniem ;)
Rok 2017 był dla mnie bardzo dobry ;) 
Obfitował w wiele zmian, wiele dobrych zmian. Ale najważniejsze jest to że otaczali mnie w tym roku cudowni ludzie. To właśnie ludzie są najważniejsi. Przyjaciele, rodzina, znajomi. Uwielbiam tych ludzi. Są dla mnie a ja jestem dla nich i to jest najpiękniejsze. 
Dzięki nim jestem na tym miejscu co jestem, wiem że mam wsparcie, wiem że mam miłość. 
Tak na prawdę mam w życiu wszystko ! Jestem cholerną szczęściarą ;) 
Ale nie doceniam tego każdego dnia, tak już chyba ma człowiek, że nie zawsze docenia ;) 
Czy mam postanowienia na nadchodzący rok ;> 
Mam ! Chcę być dobrym człowiekiem, może to błahe , ale dal mnie to bardzo ważne. 
Nie jestem w 100% zadowolona z moich zachowań w tym roku, nie powiem " Byłam cały rok dobrym człowiekiem" , czasami o tym zapominałam. Co roku staram się być lepsza. 
Zawsze uważałam, i nadal uważam, że człowieka poznaje się po tym co daje innym a nie to co ma.
I chciałabym w nadchodzącym roku dawać dużo dużo więcej ;)
I Wam tego życzę;) 
Abyście osiągnęli pełnię szczęścia dając siebie innym :*


19 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, w nadchodzącym Nowym Roku życzę Ci
    - samych powodów do uśmiechu
    - pieniędzy, aby szaleć na zakupach :D
    - zdrowia, bo tego nie kupisz nawet za miliony, których Ci życzyłam wyżej
    - i bycia każdego dnia coraz lepszą wersją siebie

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak dobrze Cię rozumiem. Dla mnie bycie dobrym dla innych też jest bardzo istotną sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też Kochana! I prawda to co mówisz ;) nie zawsze łatwo wszystko doceniać no i być dobrym. Ale warto się starać :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w nowym roku spełnienia wszystkich marzeń, dużo zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że wyciągasz wnioski i idziesz naprzód :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwie to, wiele z nas o tym zapomina ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2018.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzajemnie, Szczęśliwego Nowego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że 2017 był dla Ciebie dobry to i tak życzę, żeby 2018 był lepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wpis, wszystkiego co dobre w Nowym Roku ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 😘

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.