niedziela, 14 stycznia 2018

Noworoczne nawilżanie i odżywanie włosów ;)

Hej ;) 

Pierwszy wpis w Nowym Roku ;) Trochę mnie nie było, ale na pewno mi wybaczycie ;* Urlopy takie są ;) Teraz wróciłam do codzienności ! Czuję że ten rok będzie dla mnie dobry ;) Nie żeby 2017 nie był, ale czuję że ten będzie jeszcze lepszy ;) A ja zrobię wszystko by tak było ;) Postanowień mam mnóstwo ! Jak co roku ! ;) Jedne się powtarzają, inne są zupełnie nowe, inne od lat te same ;) Ale o tym będzie oddzielny wpis ;)
A dziś chciałabym Wam co nie co opowiedzieć o paczce od Biowax ;)


Zawartość paczuszki pokazywałam Wam już wcześniej na Instagramie ;) A dziś szczególnie opowiem Wam o dwóch z tych kosmetyków ;)  



  • Wiśnia Japońska zapewnia włosom optymalne nawilżenie, sprawia, że stają się miękkie i zregenerowane. Wysoka zawartość witamin sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.
  • Mleko Migdałowe zawarte w nim proteiny chronią włosy przed uszkodzeniami powstałymi w wyniku działania czynników zewnętrznych, wygładzają włosy i kondycjonują je, zwiększając ich elastyczność i redukują ryzyko łamania.

Szampon zamknięty jest białej buteleczce, jest nieprzeźroczysta. Szata graficzna uboga, ale urocza, dla mnie to taka mandala ;) Przygoda zaczyna się tak na prawdę po otwarciu buteleczki ! ;) Dobiega nas obłędny zapach! Pierwsze co w nas uderza to wiśnia ! To bardzo wyraźny zapach, słodkawy , bardzo naturalny - nie ma grama chemii ! Później gdy rozprowadzamy szampon na włosach dochodzi do nas słodkawy zapach migdałów. Mieszanka jaką otrzymujemy jest cudowna ! Słodka ale nie mdła. Przecież nie będę rozwodziła się nad samym zapachem ;) Bo to zawsze jest przyjemny dodatek do dobrze działającego kosmetyku. Tylko właśnie .. jak z tym działaniem !
Szampon bardzo ładnie  myje włoski. Prócz tego że pięknie pachnie, to cudownie nawilża włosy! Są miękkie, przyjemne w dotyku ! Aż chce się je dotykać ♥ Ale nie byłoby tego wszystkiego gdyby nie :
Maska regenerująca do włosów zniszczonych i suchych japońska wiśnia & mleko migdałowe.


Maska zamknięta jest w plastikowym słoiczku . Posiada w sobie delikatne drobinki. Maska pachnie równie cudownie jak szampon. Rozprowadza się bardzo ładnie po włosach. Dla uzyskania lepszego efektu używałam czepka ♥ Kocham tą formę maskowania ! Bardzo dobrze mi się jej używało. Takie duety to ja kocham ♥ Ale to nie wszystko ...


Po wysuszeniu włosy są obłędne ! Pachną cudownie - a zapach utrzymuje się na prawdę długo - co podoba się bardzo mojemu facetowi ♥ Włosy są miękkie, w dotyku bardzo przyjemne. Nawilżone były bardzo ! Co mnie cieszy bo lubię mięciutkie i nawilżone włosy. Do tego włosy nabrały zdrowego wyglądu. Pięknie lśniły . Były bardzo podatne na układanie - nie musiałam się męczyć kręcąc lub prostując bo na prawdę ze mną współpracowały. 
Jestem oczarowana tym duetem ! Kocham takie efekty ! Moje włosy wyglądają zdrowo i pięknie- czego chcieć więcej ! ;) 
Serdecznie polecam Wam ten duet ! Szczególnie gdy macie suche włosy - może okazać się to dla nich zbawienne ;) Znajdziecie go TUTAJ i TUTAJ

A Wy jak dbacie o swoje włosy ? 
Dajcie koniecznie znać ;)
Cudownej Niedzieli kochani ;*

18 komentarzy:

  1. Bardzo się polubiłam z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska by mi się teraz przydała ;-) rozejrzę się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą firmę, i często kupuję odżywki z olejkiem arganowym i macadamia, moje włosy są po niej odżywione i lśniące, i do tego ten zapach... Tej serii co opisujesz nie znam, ale chętnie poznam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym wszystko wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ich maski z tej serii też mam ale jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej serii nie znam,ale serum z witaminami jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam serię z kawiorem tej marki i całkiem fajnie wypadła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskę mogłabym polecić siostrze, bo ona ma suche włosy, które uwielbiają nawilżające maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pochwał o nich czytam, ciekawe jakby się u mnie spisały :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo luibię ich produkty, z przyjemnością całość bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pachnie ta maska, miałam ją :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maskę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie ich produkty moje kudły lubią :) choć tej serii jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi super ;) tej serii jeszcze nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska już leży w zapasach i nie mogę się doczekać aż ja otworze ;). Przyznaję się bez bicia, że kupiłam ją z racji zapachu :P.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię kosmetyki Biovax, teraz zachwycam się ich maskami i olejkami do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takiej zawartości przesyłki z pewnością byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.