sobota, 9 grudnia 2017

Miękkie, gładkie i zregenerowane ! ♥

Hej

Ja już po pracy ! Baa, przede mną pierwsza wolna Niedziela od niepamiętnych czasów ;) Zapomniałam jak to mieć całą niedzielę wolną i dla siebie ! W końcu się wyśpię♥ Ach ! 
Kochane, na pewno pamiętacie jak dopytywałam Was czego używacie by Wasze dłonie były piękne i gładkie ? Jak na IG pytałam co polecacie ! 
Teraz ja Wam polecę ! Polecę coś wspaniałego !! ♥ :* 
Chodźcie poczytajcie !



Rękawiczki, które otrzymałam były zamknięte w szczelnym opakowaniu. Serum natomiast w klasycznej dla tego typów kosmetyku tubce. Testowanie zaczęłam bardzo szybko ! Bo moje dłonie na prawdę potrzebowały wielkiej bomby nawilżenia. A teraz w okresie zimowym to już w ogóle ! Rękawiczek mam pięć tysięcy par a zawsze zapomnę i moje ręce marzną i się przesuszają ;( Tak więc bardzo wysoko postawiłam tym maluchom poprzeczkę ! :) 


Zacznę od rękawic ! Nie są to rękawiczki bawełniane, ciężko mi określić z czego są zrobione, ale nie są plastikowe ( nie utrudniają normalnego funkcjonowania ). W środku są wysłane przyjemnym materiałem który był nasączony ♥  Bardzo chciałam założyć te rękawiczki na noc, aby moje dłonie wzięły z nich to co najlepsze i jak najdłużej. Niestety, tak jak nie umiem spać w skarpetkach tak i rękawice nie są najlepszym pomysłem :D Tak więc podczas wieczornego spa nałożyłam rękawiczki i chodziłam tak długo jak mi się udało ( czyli około 2 godzin , może ciutke więcej ) . Po zdjęciu wsmarowałam pozostałość i pozwoliłam wchłonąć. A ręce były cudowne ! Nawilżone do samych możliwości. Nie było śladu przesuszeń ! ♥ Żadnych odstających skórek wokół paznokci. A co najlepsze - mogłam cieszyć się rękawiczkami jeszcze parę dni ( towarzyszyły mi wieczorami ) . Gdy już całkowicie wyschły kremowałam rączki serum i je nakładałam - ale o tym zaraz ;) 
Do tego rękawiczki mają fajne zaklejenie, nie zsuną nam się ani nic - i jak komuś nie przeszkadzają w nocy rękawiczki na pewno by nie spadły ;))


Te serum to dopiero gagatek ! ;) Stosowałam je na dwa sposoby ;) 
Gruba warstwa i do rękawiczki ♥ Stosowałam średnio 3 razy w tygodniu, a gdy stan moich dłoni poprawił się to wystarczyło raz w tygodniu ;) A drugi sposób w jaki go używałam to po prostu jako krem. W ciągu dnia, oraz gdy nie stosowałam rękawiczek to na noc ;) Zacznę od tego że pachnie bardzo delikatnie, dla mnie praktycznie nie wyczuwalnie - absolutnie nie jest to dla mnie minusem ;) No ale nie zapach jest najważniejszy ! ;) 
Odkąd używam tego serum i odkąd towarzyszą mi rękawiczki problemy z przesuszonymi dłoniami odeszły w niepamięć . Mogę cieszyć się mięciutkimi rączkami i gładką skórą dłoni ! Nie czuję nieprzyjemnego ściągania rąk - co towarzyszyło mi gdy były przesuszone. Poprawiła się również kondycja moich skórek wokół pazurków  ;) Jestem oczarowana ! Jestem zakochana ! I czuję że przygoda z Regenerum dopiero się zaczyna ! ;))  

A Wy jakich cudaków używacie w te zimowe wieczory ?
Jeżeli macie problem taki jaki ja miałam - przesuszone dłonie, szorstkie to koniecznie sięgnijcie po Regenerum ! Zregeneruje Wasze łapki i o problemie bardzo szybko zapomnicie !! :D 

Kochane ! Nie wiem czy wiecie na moim IG jest rozdanko :* 
Chodźcie zobaczcie, może wpadnie Wam w oko --- > TUTAJ

24 komentarze:

  1. U mnie ostatnio wystarczy zwykły krem :). Choć maska z oleju kokosowego też działa genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, moim słoniom przydałoby się takie serum

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała ; kiedyś używałam kremu do rąk Sally Hansen i dłonie całą zimę były w naprawdę dobrym stanie, ale teraz go już nie ma i skórę dłoni mam spękaną ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie rękawiczkowe kuracje, więc chętnie sięgnęłabym po to serum do rąk :)
    Aktualnie stosuję taką kurację z Planet Spa i jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie tym Regenerum, moje dłonie potrzebują czegoś dobrego teraz zimą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja za legat jestem do takich rytuałów z rękawiczkami.,

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam inne produkty Regenerum. Są poprawne, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej firmy odżywkę do paznokci i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dłonie chyba o tym marzą. I spełnię ich marzenie :)
    Ciekawa forma aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw idealny dla mnie, akurat ostatnio często sięgam po krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie tę firmę i chętnie kupię to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nic od nich nie miałam, choć myślałam nad zakupem serum do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kremik :) Ja teraz testuję biedronkowy kremik mocno nawilżający i regenerujący :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio mam problem z moimi łapkami, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś taki zestaw innej marki, ale efekt był krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tymi rękawiczkami i ściąganiem ich żeby nie spadały. Ja akurat ciągle się kremem smaruję bo nie znoszę uczucia ściągniętych dłoni, a takie u mnie są nawet po umyciu mydłem. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego serum jednak na ten moment używam kremu sos z firmy cien dostepny w Lidlu i powiem szczerze że kosztuje grosze a jest rewelacyjny ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja cale szczescie nie mam problemu z przesuszonymi dlonmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze w koncu sobie sprawic takie rękawiczki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się, że jesteś oczarowana :) Kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim razie muszę je wypróbować, bo mam często przesuszone dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powinnam się zaopatrzyć w taki zestaw :P

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.