wtorek, 5 grudnia 2017

Mini mini zrobi wiele ! A ja mam dla Was rabaty ! Kto pierwszy ten lepszy !

Hej ;))

Jak wicie jakiś czas temu dostałam się do kampanii ! Ale nie byle jakiej ! Aromatycznej i idealnej dla mnie ! Dlaczego ? Bo jestem straszną kawoszką ! :) Więc i moje wymagania są nieco wygórowane ! :D Poprzeczka postawiona na prawdę wysoko ! :D 
 Zapraszam do poczytania o Kampanii z Rekomenduj.to  z CAFISSIMO ♥
 

W moje rączki trafił kolor żółty ♥ Idealnie wkomponował się w moją brązową kuchnię ;) Nie zajmuje dużo miejsca - i jest to bardzo ważne dla mnie, dlatego że moja kuchnia do największych nie należy ! ;) Tak więc Znalazł swoje miejsce i pięknie zerka na mnie i mruga oczkiem , zachęcając do wypicia kolejnej kawusi !;) 


A w paczce Ambasadorskiej prócz uroczego ekspresu znalazłam kapsułki ! ;) 
W domu miałam ( bo już poszedł w drugie rączki ;D wykurzył go ten MINI ) kapsułkowy ekspres i przyznam że ta forma bardzo mi odpowiada ;)  Jest to bardzo łatwa w użyciu forma ;) 
A do tego wachlarz smaków kapsułek jest bardzo szeroki ;) Od klasycznego małego czarnego espresso , black white ,  po caffe crema ☻ W tym wachlarzu znajdzie każdy coś dla siebie ! ;) 
Ja po black white sięgam w poniedziałkowe poranki , bo wiem że ona mnie rozbudzi i da energię na cały ciężki poniedziałek;) Często poniedziałki zaczynam bardzo bardzo wcześnie więc duuużo energii muszę mieć ! ;)


 Nie byłabym sobą gdybym nie rozdłubała kapsułek ;D Lubię wiedzieć co piję / jem ;) Tak więc rozdłubałam i ..... przez parę dni cieszyłam się zapachem kawy wszędzie się unoszącym ! ;) Aromat jest tak intensywny, że unosi się w powietrzu bardzo, bardzo długo ♥


Podsumowując : ekspres jest bardzo łatwy w użyciu. 
Nie zajmuje dużo miejsca i pięknie prezentuje się, jest małą ozdobą każdej kuchni. 
Małe nie znaczy gorsze ! Wręcz przeciwnie ! Ten mały kurczaczek umie wiele ! ;) 
Aromat i kawę jaką otrzymujemy z ekspresu można delektować się godzinami ! 
Pobudza, nie tylko kubki smakowe ale również zmysły ! Uwielbiam aromaty kawy, a nie zawsze są one piękne , naturalne - a tutaj , mam to wszystko w tej małej kapsułce ♥


 Kiedyś wypicie czarnej kawy było nie do wypicia - a tu się bardzo zdziwiłam , bo bez mleka smakowała bardzo fajnie ♥


Kochani zapraszam na kawusię do mnie ! Usiądźcie , rozsiądźcie się, zdejmijcie buciki, poczujcie się jak u siebie w domu ♥ 
Ale mam też coś dla Was ;)
Jutro Mikołajki ! 
A ja mam dla Was 3 kody rabatowe, które zmniejszą cenę ekspresu - 50 % ;)) 
Jeżeli jesteście zainteresowani tym maluszkiem to szybko pisać na maila o kod : paulusia_s@op.pl ;)) 

Ściskam Was i całuję ;*

9 komentarzy:

  1. Ja już mam ekspres do kawy więc nie skorzystam. Najlepsza jest świeżo mielona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ich już 2 ekspresy :P. Jeden dostałam w zeszłym roku, a drugi kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspres do kawy jest świetny ja mam już swój wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie potrzebuję ekspresu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiedziałam o tej kampanii i żałuję trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehhh ze tez nie moge go miec :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam, chyba już z pół roku może dłużej, jak tylko te cudne kolory się pojawiły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ekspresik na kapsułki, z Dolce Gusto. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.