niedziela, 17 grudnia 2017

Namiastka świąt zamknięta w małym samplerze ;)

Hej ;)

Próbuję dla Was co nie co napisać od paru dni ;) Ale i mnie dopadła gorączka prezentów ;) I każdą wolną chwilę poświęcam na szukanie prezentów, na wymyślanie, na pakowanie i kombinowanie ;D Nie wiem jak Wy, ale nic nie daje mi takiej radości jak dawanie ludziom którym kocham prezentów ;)  I powiem Wam w tajemnicy, że zostało mi już niewiele od kupienia ;) Takie wisienki na torcie ;)
W tym roku niestety ominie mnie ten piękny czas przygotowań do Świąt. Nie dekorowałam mieszkania, nie ubieraliśmy w tym roku razem choinki, nie wyciągałam wszystkich świątecznych stroików, kocyków czy poduszek. I nie wiecie jak mi jest z tego powodu smutno :( Jak większość z Was wie, od jakiegoś czasu pomieszkuję za granicą i przyjeżdżam na Święta na gotowe ;( Strasznie mi z tego powodu jest smutno, uwielbiam ten czas przygotowań, nawet jeżeli wiąże się on z staniem do nocy przy kuchni. Bardzo mi tego brakuje - i chyba teraz dopiero doceniłam ten piękny czas przygotowań ;) A jak jest u Was ?
Lubicie ten czas ;> Czy raczej jesteście tym zmęczone ?
 Jak już jesteśmy w klimacie świąt, to zapraszam na zapach świąteczny. Myślicie , że przywiał mi święta ?



Tym razem jest to Sampler ;) Powiem szczerze, że ostatnio zamówiłam swoje pierwsze samplery ;) Do tej pory królowały u mnie woski i świece - tym razem postanowiłam zobaczyć jak spisze się samplerek ;) Sama forma mi się bardzo podoba ;) Taka mała ' świeczuszka ' ;) Pięknie się prezentuje ;) Można zrobić piękną aranżację z nią ♥ Ja zaaranżowałam sampler z pomarańczami, cynamonem i anyżem. Ale niech Was nie myli ta otoczka- bo wcale ten sampler nie pachnie ani cynamonem ani anyżem czy pomarańczami ;)


Producent mówi że jest to zapach słodkich śliwek oraz owoców kandyzowanych. Z założenia wynika że zapach powinien być słodziutki. Bo i owoce kandyzowane są w syropach słodkich i śliwki też mają słodką woń. Gdy poniuchałam zapaszek na sucho to był to słodki aromat, ale wyważony, przełamany lekką nutą cierpkości, co sprawia że nie jest mdły i męczący. Po odpaleniu samplera, przez długi czas nie czuć kompletnie nic... w pewnej chwili zaczęłam się aż irytować i myśleć " a miało być tak pięknie". Ale gdy całkowicie zapomniałam i zaczęłam coś działać w pewnym momencie uderzyła we mnie nuta słodyczy  !


Słodycz ta była niesamowita. Bo delikatna i subtelna. Nie drażniła, nie męczyła, nie przyprawiała o ból głowy. Bardzo dobrze mi było z tym zapachem. Jestem nim oczarowana . Do tego gorąca czekolada, herbata z miodem, korzenne ciastko i człowiek czuje magię świąt. U mnie za oknem na szczęście śniegu brak. W sumie taka późna jesień ;) Ale dzięki temu zapachowi czuję że zbliżają się święta ;) Otula mnie spokojem i pięknym nastrojem. 
Mimo iż na początku czułam się rozczarowana to później oczarowana ;)
Myślę że będzie z tego świeczuszka !;) Która w okresie zimowo-świątecznym będzie mnie rozpieszczać ♥ 

A Wy jakimi zapachami teraz w tym okresie się rozpieszczacie ;>
Chwalcie się szybko ♥

Ten sampler znajdziecie TUTAJ , a inne umilacze czasu na goodies.pl

Ściskam Was mocno na tą cudowną niedzielę :* 
Żebyście spędzili ten dzień z najbliższymi, i cieszyli się wspólnym czasem ;* 
Buźka ;*

22 komentarze:

  1. Miałam wosk o tym zapachu, był cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go jako wosk.i odpalę dopiero w wigilię 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to zdecydowanie zapach świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach idealny na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten zapach, aż sobie sprawiłam go w formie dużej świecy :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz jednak zapach może zaskoczyć :) myślę że bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że ostatecznie miło Cię zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak go opisujesz, że chyba bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego zapachu, ale wiem, że bardzo by mi sie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach kochana... nie mieszkam za granicą, ale dobrze Cię rozumiem... do domu wracam na gotowe i wszelkie przygotowania mnie omijają, nad czym ubolewam, bo uwielbiam tę krzątaninę :( a świeczka świetna, podobała by mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten zapach w zeszłym roku, przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wierzę, jak Ci tego brakuje :( Życzę Ci, żeby Święta były jak najbardziej udane :* Zapachu nie znam, ale jak znajdę to chętnie wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ich woski i samplery, ten też przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam świeczki :) szczególnie jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie wosk, czas go odpalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam chyba tartę o tym zaachu! musze ją rozaić koneicznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, ale najważniejsze, że mogłaś przyjechać na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świeczki <3 one tworzą niepowtarzalny nastrój w domu!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.