niedziela, 5 listopada 2017

Ratunek dla suchej i odwodnionej skóry, czyżby ?

Hej  ;)

Kochani, zaparzcie sobie kawusię albo herbatkę i zapraszam na chwilkę ze mną ;) Ja właśnie delektuje się czarną herbatką z miodem ! Mniami !
Niestety mój krótki urlop z Polsce minął :( I to tak szybko, że nawet nie zauważyłam kiedy ! W prawdzie udało nam się załatwić na prawdę dużo - oczywiście nie wszystko, bo to by było zbyt piękne :D Najważniejsze że udało mi się spotkać z ludźmi których kocham, i tęskniłam jak diabli ♥  I już tęsknię !! Ale przecież nie będę Wam opowiadała o moich tęsknotkach ! :P Opowiem o czym innym ! Za oknem już pełną parą jesień, przyznam że nie jest to moja ulubiona poru roku ! Niestety złota jesień zostaje na zdjęciach i odwiedza nas niezbyt często ! Zwykle to zimnica i deszcz :( Nie da się lubić :P A Wy ? Lubicie Jesień ? Czy tak jak ja jesteście zwolennikami wiosny i lata ;>
A dziś, opowiem Wam o pachnącym ratunku dla mojej skóry ! :)



Jesień ( i zima ! ) nie jest moją ulubioną porą roku nie tylko dlatego, że pogoda nie sprzyja. To przede wszystkim dlatego że moja skóra robi się bardzo kapryśna !  A to się przesuszy, a to się wysuszy ! A to się odwodni ! Generalnie błaga o nawilżenie, i to w bardzo wysokim stopniu ! Tak więc moje wymagania w tym okresie wyjątkowo rosną ! Bo o ile w lato wystarczy mi delikatny balsam lub mleczko do ciała to zimą potrzebuję treściwego balsamu, masła ! ;)


Po przeczytaniu etykiety bardzo pozytywnie nastawiłam się do balsamu. Palmers  jest mi już troszkę znaną marką, i do tej pory mnie nie zawiodła. Tak więc z przyjemnością zaczęłam testowanie ;) 
Zacznijmy od zapachu , kokos kocham, więc walory zapachowe bardzo przypadły mi do gustu ! Jest słodki ale nie mdły ! Nie jest to chemiczny zapach ! Konsystencja ( jak na zdjęciu poniżej ) jest bardzo gęsta ♥ Taka jaką uwielbiam ! Więc to kolejny plus ! ♥ Najważniejsze jest jednak to czy sprostał wymaganiom mojej kapryśnej skórze ! Zacznę od tego że balsam wchłania się długo . Jako że zwykle smaruję się na noc nie jest dla mnie to minusem  ;) Nie brudzi ubrań, nie klei się, ale po prostu ta gęsta konsystencja potrzebuje troszkę czasu na wchłonięcie ;) Po całkowitym wchłonięciu skóra jest .... genialnie miękka !


Ale nie tylko miękka ! Baa .. jest gładziutka ;) A to co najbardziej mnie ucieszyło to fakt, że przy systematycznym stosowaniu widzę poprawę mojej skóry. Nie jest przesuszona ( najczęściej chodzi o nogi ! ) , nie jest szorstka, nie jest odwodniona ! To mnie bardzo cieszy !! ♥ Bo już teraz po dłuższym czasie używania z balsamu, mogę 'zapomnieć' i parę dni się nie balsamować a skóra nie błaga o nawilżenie ! Więc jestem oczarowana i zachwycona działaniem ♥  
Dla mnie jako miłośniczki kokosa i gęstych mazideł to strzał w dziesiątkę ;)
Jeżeli Wasza skóra szaleje w takim okresie to koniecznie spróbujcie tego balsamu ! Myślę że Was nie zawiedzie ! ;) A wręcz przeciwnie - oczaruje ! ;)

Znacie Palmers ? 
Może macie wśród Palmersowych kosmetyków ulubieńców ;>
Koniecznie polećcie mi coś fajnego! ;) 

Buźka ;*
Cudownej niedzieli ;* 

26 komentarzy:

  1. Markę znam jednak jeszcze nic nie miałam okazji wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka u mnie w zapasach ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich produkty, jeden balsam czeka w kolejce 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam i czytałam o produktach Palmers , ale jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten balsam i polubiłam go :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. On pięknie pachnie :) Zostawiłam go sobie na zimę, żeby zużyć do mocno przesuszających się partii - łydek i bioder.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam go, bo cudownie działał i przepięknie pachniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podpasowały mi te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam z niego bardzo zadowolona. Mocno nawilżał a efekt nie był tymczasowy:)Zapach też trafiał w moje gusta, chociaż dla wielu osób może to być wada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w swoich zapasach ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam firmę jak najbardziej, ale nie miałam nigdy ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic z tej marki, ale mnie skusiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam kilka recenzji produktów tej firmy, ale sama jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale ten zapach...chce mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go ale jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona kokosowymi kosmetykami tej marki!:) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że mam mnóstwo maseł do ciała w zapasie, bo chętnie bym przetestowałam ten balsam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jego miniaturową wersję. Ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusisz, zwłaszcza tym długotrwałym efektem :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go, ale dla mnie na zimę też byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. markę znam, a produktu jeszcze nie miałam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Marka jest mi znana natomiast jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie był bardzo treściwy :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wypróbuję ten balsam, bo moja skóra też wiecznie sucha :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.