środa, 15 listopada 2017

Zniszczone włosy ? Nie ten adres !

Hej ;) 

Środa, środa ♥ Środek tygodnia , zawsze jest pracowita, dziś wyjątkowo mniej pracy i parę chwil dla siebie ;) To czas dla Was ! Dla Waszych blogów ;* To czas gdzie mogę usiąść i poczytać co u Was ;) 
I to moment w którym mogę napisać coś dla Was ;))

 Pilomax - Wax Express - Odżywka do włosów zniszczonych, normalnych i grubych.


Odżywka zamknięta jest w poręcznej tubce, stojącej na głowie. Ułatwia to wydobywanie produktu i używanie go. Szata graficzna uboga ale niespecjalnie mi to przeszkadza ;)


Wprawdzie moje włosy nie elektryzują się , ale miękkie i połyskujące włosy to coś o czym każda kobieta marzy ;) Więc ciekawiło mnie jakie efekty uzyskam po używaniu tej maski ;) Moje włosy uważam że są w dobrej kondycji. Wyglądają zdrowo. Tak więc moja poprzeczka co do wszelkich masek jest postawiona dość wysoko . Moje włosy kochają oleje i to one robią całą robotę i dbają o dobrą kondycję mojego włosa. Maski i odżywki są tylko miłymi dodatkami do pielęgnacji. Ale nie lubię używać masek/odżywek które nie robią nic prócz ułatwiania rozczesywania ! Tak więc chodźcie dalej, sprawdźcie czy ta maska robi coś więcej ! ;)


Konsystencja jest bardzo gęsta, lubię takie i bardzo dobrze się nią rozprowadzało po włosach. Włosy chłonęły bardzo mocno tą maskę. Po zmyciu jest duże zaskoczenie. Pierwsze co zauważamy to tępe włosy - i tu już powoli zaczynam się denerwować, bo nie lubię tego efektu. Później gdy przychodzi czas na rozczesanie włosów -  nie jest to łatwe zadanie. Później gdy już włosy są suche to ... wyglądają obłędnie ! Są bardzo miękkie. Są przyjemne w dotyku. Gładkie . Podatne na modelowanie ♥ Jestem oczarowana ! Mimo że pierwsze chwile po zmyciu maski nie były najlepsze to później to zaowocowało w piękny końcowy efekt ;) 
Jeżeli szukacie maski która sprawi że Wasze włosy będą wyglądały zdrowo i pięknie to koniecznie wypróbujcie tą !! ♥

Jakich produktów używacie Wy ?
Aby trzymać włosy w ryzach ? ;>
Pochwalcie się ! Lubię nowości ♥ 
Buźka ;*

17 komentarzy:

  1. Ja piję pokrzywę i mi to wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że mam jakąś maskę tej firmy w zapasach. Najważniejsze, że daje u Ciebie tak dobre efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama lubi ich produkty do włosów ja od czasu do czasu pożyczę sobie coś od niej a tej odżywki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wax często mnie ratuje. Ostatnio postawiłam na suplementację i łykam Biotebal

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie miałam,a le bardzo chętnie się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę markę dużo osób chwali, nawet spoza blogosfery, coś więc w tym musi być. Szkoda, że trudno po niej rozczesać włosy, ja bym wtedy połowę ich wyrwała.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam średnie przekonanie do marki pilomax, ale skoro zachwalasz, to może się skuszę za jakiś czas :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje sie być ciekawa, produkty z tej marki znam, ale tego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. przydałby mi się taki produkt ;) moje włosy chyba go potrzebują :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produktu Waxa. Świetnie, że ta maska tak dobrze się u Ciebie sprawdziła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj widzę coś dla mnie ;) Choć przeraża mnie trochę problem z rozczesywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje, również dziękuje. Świetny wpis i recenzja, ja lubie produkty wax kiedyś używałam maski i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.