czwartek, 9 listopada 2017

Zapraszam Was na Kawę, ale taką wyjątkową !

Hej 

Czwartki to pewnie dla większości z Was schodki do weekendu ! ;) 
Dla mnie niestety nie, ale jest to jeden z luźniejszych dni ;) Taki w którym mogę wypić spokojnie ciepłą kawusię ! Baa mogę nawet poświęcić troszkę czasu na Wasze wpisy ! ;) Tak więc lubię czwartki ! ;) Zdecydowanie ! ;) 
Przyznam się Wam szczerze, że już powoli żyję Świętami ! ;) Raz, że w sklepach kuszą mnie te wszystkie cudowne rzeczy, które niewątpliwie wprowadzają w Świąteczną atmosferę ! A dwa że powolutku już miasto ubiera się na święta ;) Cudownie ! Chociaż ten okres przedświąteczny będzie zupełnie inny, ale nie o tym będę Wam dziś będę opowiadała ! ;)
Mam dla Was coś aromatycznego ! Chociaż niektórym może się zdawać, co ciekawego można powiedzieć o mydle ! A no można !! ;)

Ministerstwo dobrego mydła  - Kawa


Kosteczka niepozorna, taka kosteczka kawusi ! 
Na sucho pachnie obłędnie ! Po każdym umyciu rąk miałam ochotę na kawę ! 
Jestem ogromną kawoszką ! Więc wszelkie kosmetyki z nutą kawy kupują moje serce ! Ale nie jest też tak, że przy każdym kawowym kosmetyku jest miłość ! Jesteście ciekawi czy przy tej kosteczce była miłość ?
Kostka jest twarda jak kamień ! Podczas mycia rąk nie wytwarza się zbyt dużo piany. Zwykle jest to dla mnie lekki minus , bo uwielbiam mnóstwo piany ! Parę pierwszych myć było zwyczajne. 
Na tyle zwyczajne że prócz umycia rąk i pięknego zapachu nie było efektu wow. Ale gdy została zmyta pierwsza warstwa mydła to zaczęła się magia ! Bo jest to nic innego jak peelingujące mydło ! ;) Prócz tego że oczyszcza idealnie ! Pokuszę się o stwierdzenie że skóra aż piszczy z czystości.



Gdy zobaczyłam jak moje ręce cudownie reagują na to mydło postanowiłam zabrać mydło pod prysznic ! I to był przełom, bo generalnie mydła w prysznicu nie miałam chyba nigdy ! Nie moja bajka, nie jest to sposób kąpieli który lubię. Ale to mydło zastępuje mi peeling, zastępuje mi żel, baa zastępuje mi balsam. Skóra jest cudownie oczyszczona, pięknie pachnąca ,odżywiona i nawilżona ! Tak , jestem w ogromnym szoku że skóra jest nawilżona ♥ 
No i kolejny przełom ! Mydła do twarzy nie używam od lat ( prócz czarnego mydła ;) ) . A tu skoro moja skóra się w nim rozkochała postanowiłam użyć go też do buźki ! I to był strzał w dziesiątkę !! Buźka pięknie oczyszczona, odżywiona ! Promienista ♥ No i znacznie mniej niespodzianek !

Wiecie co, sama jestem zaskoczona że zwykłe mydło do rąk spisało się u mnie na każdej płaszczyźnie !
Ja jestem oczarowana ! Jestem zakochana !
To wielka miłość ! 
Zostało mi niewiele i już mi troszkę smutno :D

Znacie takie mydła ? ;>
Takie które, zaskakują Was pod prysznicem, na waszym ciele, na buźce ?
Jeżeli nie znacie, a chcecie poznać , koniecznie spróbujcie !! 

Buźka ;*

32 komentarze:

  1. Kobieto ja love kawę i to mydełko do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam takiego, ale bardzo chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wielka ze mnie kawoszka ale no kurczę nie znoszę mydeł :D Ostatnio kupiłam zwykłego białego jelenia do oczyszczenia twarzy i skóra również mi aż tak piszczała (aż mi ciarki przeszły jak to czytałam:D) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne opakowanie, a mydełka kawowe wrecz kocham ! Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za zapachem kawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Ciebie to bym na każdą kawę wpadła :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wygląda jak zmielona i zbita w kostkę kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ale czad! Kocham kawię, więc chętnie bym sobie takie mydełko kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kawą, czasem toleruję jej zapach więc nie wiem czy bym polubiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie kupuję mydeł w kostce, ale widzę, że znalazłaś idealną kostkę i do rak i do ciała i do twarzy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wszystko co pachnie kawą <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę, brzmi świetnie. Ja chcę, ja chcę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię mydeł w kostce, ale tym mnie bardzo zaintrygowałaś. Zapach kawy uwielbiam (lubię bardzo peelingi kawowe), więc takie mydełko, które jest wielofunkcyjne brzmi naprawdę świetnie. Tym bardziej, że kawa (kofeina) na ciało działa fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż miło czytać takie pozytywne recenzje :D Sprawiłaś, że muszę mieć to mydełko. Kawę również uwielbiam, więc nie mogę się mu oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie mydełka uwielbiam, obojętnie czy pod prysznic czy do czego innego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko korzystam z mydeł, głównie ze względu na wygodę, stosuję żele! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, to ja chcę takie mydło! 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj coś czuje że zakochałabym się w zapachu mydełka :D. Ale kostki niestety u mnie odpadają :(.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kawe. Właściwie pije wyłącznie kawe... Pewnie i to mydełko bym pokochała, bo kosmetyki o zapachu kawy bardzo do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pięknie ja mam ich peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham kawę a po twojej recenzji mam ochotę na to mydełko <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak specjalną kawoszką nie jestem, tak to mydełko do mnie przemówiło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dla kawomaniaczki jak ja opcja mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielokrotnie je widziałam, kuszą, ale jeszcze do ręki mi nie wpadło :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam, że będziesz pisać o peelingu :) Ciekawe to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jacie chętnie skorzystam z zaproszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No tak ładnie zachęcasz, że mam ochotę je sobie kupić, chociaż nie znoszę zapachu kawy :D Obserwuje również :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.