poniedziałek, 30 października 2017

Różana wariacja.

Hej ;)

Wybaczcie, że nie pisałam tyle, ale przyjazd do Polski zawrócił mi w głowie. Ciągłe załatwiania spraw i spotkania z ludźmi za którymi tęskniłam! Cudownie wraca się do ludzi których kochasz ♥ Szkoda że czas z nimi tak szybko leci ! I powoli nas czas wolny w Polsce dobiega końca ;( Ale to nic! Delektuję się póki co pięknymi chwilami !
Jesienny czas to idealny czas na świeczki ♥ Mogłabym każdego wieczoru rozpieszczać się aromatem ukochanych zapachów !
A dziś wyjątkowo dziwny zapach , dziwny dla mnie ... :D Jesteście ciekawi dlaczego ?




Zapach róż zdecydowanie nie jest moim ulubionym. Tak tak, dziwi Was pewnie, dlaczego ta świeca wpadła w moje ręce ? ;) Cóż ...  Zapach na sucho mnie zachwycił i wpadł do koszyka... ;)) 
Na słoju mamy piękną czerwoną różę ♥ I sama się sobie dziwię, bo o ile zapach kwiatów róży mnie nie drażni to w kosmetykach czy świecach to jakaś tragedia ;D 




Świeca zanim została odpalona trochę stała.. nawet trochę długo ! :D Bo zastanawiałam się czy przypadkiem nie oszalałam ! :D Ale w końcu pewnego wieczoru przyszedł i czas na nią ! :) 
Na sucho pachnie pięknie sadem różanym. Jest to subtelny i delikatny zapach ♥ Po odpaleniu dobiega do nas lekka nuta róż, zapach jest początkowo mało wyczuwalny, ale po paru chwilach robi się intensywniejszy. 



Świeca ma średnią moc, co mi się bardzo podoba. Kwiatowy zapach jest dla  mnie zawsze cudowny pod warunkiem, że nie jest mocno intensywny ♥ Podczas palenia świecy czuję się jak w ogrodzie pełnym czerwonych róż ♥ Jestem oczarowana tym zapachem, jestem szczerze zaskoczona moją reakcją na ten zapach, bo od dawna zapierałam się, że róże nie są moim ukochanym zapachem ani w świecach ani w kosmetykach. A tutaj taka niespodzianka ! ;) 
Jeżeli uważacie, że róża nie jest Waszym zwolennikiem zapachowym mimo wszystko pokuście się o powąchanie, bo może okazać się tak jak u mnie, że jest to miłe i pachnące zaskoczenie ;) 
Edit. Zapach nie jest sztuczny ! Co jest bardzo ważne ! ♥
Te oraz inne zapachy znajdziecie na goodies.pl a różę znajdziecie TUTAJ .
Znacie ten zapach ?
Lubicie ;>



34 komentarze:

  1. Różane zapachy lubię, więc bardzo chętnie bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten zapach i myślę, że i mnie by zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach róży jest nie do podrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie zapachy Yankee, te świece i woski są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam tego zapachu, ale zmienię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kwiatowe i owocowe świece Yankee,tą też miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z różanych zapachów polecam Fresh Cut Roses :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam uraz do świec i wosków. Kiedys namiętnie kupowałam, paliłam i żyłam w otoczeniu tych zapachow i prawdopodobnie przedawkowałam, bo jakos mnie teraz drażnią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Różane zapachy lubię, chociaż nie każdy kosmetyk różany przypada mi do gustu, bo niektóre maja niezbyt ciekawe zapachy. Taka świeca jednak przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wosk o tym zapachu, ale jeszcze nie trafił do kominka. Z różanych zapachów YC znam Fresh Cut Roses - jest przepiękny, bardzo przypomina zapach kwiaciarni, który po prostu uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach róży raczej nie dla mnie, ale świece lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją relację z różą można nazwać - to skomplikowane ;) w zależności od jej rodzaju i kocham i nienawidzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię zapach róży :) na pewno przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam specjalnie za zapachem róży, ale bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różany zapach o ile jest wyczuwalny delikatnie w kosmetykach bardzo lubiłem Natomiast w świeczkach czy perfumach nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno temu miałam wosk i mile wspominam go

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wybrałabym jej dobrowolnie, ale mnie zaintrygowałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten zapach, też mam dużą świecę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za zapachem róży.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat bardzo lubię zapach róży, więc ten zapewne też bym polubiła :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio wszędzie widzę te świece. Chyba czas się za nimi rozglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda ślicznie, a ja uwielbiam zapach róż także na pewno kupię sobie tą świeczkę.
    Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten zapach mógłby mnie zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wąchałam ją kiedyś i rzeczywiście ma piękny zapach. Co do róż to ich zapachy różnią się między gatunkami ;), trzeba by było sprawdzić jakie tutaj użyli ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat różany nie jest moim ulubionym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam zapach róży, więc pewnie i ten przypadł by mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapach różany lubię, w tym zapachu miałam wosk i podobał mi się, aczkolwiek nie wiem czy pokusiłabym się na dużą świece.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wąchałam ją ostatnio i mnie jednak nie przekonała :) Ale ja jednak preferuję owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym się nie odważyła, szczególnie na duży słoik, nie lubię zapachu róż;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam świece zapachowe, na różę raczej bym się nie skusiła ale na jakiś ciasteczkowy zapach bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.