niedziela, 19 listopada 2017

Rozpieszczam się, odpoczywam , chwilkę !

Hej ;)

Jak tam ? Już po kawusi ? Czy może już kolejna ;> Ja w ten szary popołudniowy niedzielny dzień zapraszam Was na pachnący post ;) Może troszkę rozgoni tą szarość za oknem ;*



Jest to jedna ze świec na którą długo polowałam . Miałam wosk i rozkochał mnie w sobie na tyle, że zapragnęłam móc cieszyć się tym zapachem dużo dłużej ! I tak pewnego dnia znalazła się w naszym mieszkanku . Zajęła honorowe miejsce i .... rozpieszcza nas ! Ale czy dalej jest ognista miłość ;> Jesteście ciekawi ;> 
Wiecie ( albo i nie wiecie :P ) że czasami jest wielka miłość , na sucho, a czasem odpalasz świecę i mówisz  " Kurde , gdzie ten czar ? " . Myślicie że z tą świecą było właśnie tak ? Czy może jest dalej miłość ;> 


Kolorek bardzo przyjemny, utrzymany w pastelowym tonie. Jest piękną ozdobą każdego wnętrza. Jest to zapach paryskich makaroników, czyli słodkiej wanilii i migdałów. Na sucho pachnie obłędnie ! Migdały to moje zapachy ! Słodka nuta wanilii też wpasowuje się w moje ulubione zapachy ;) Po zapaleniu uderza w nas słodkość ! Wanilia idealnie wyważona z migdałami daje piękną  kompozycję zapachową.


Macaron treats to idealna propozycja na jesienno zimowe wieczory. Słodycz idealnie otula i pozwala się odprężyć. Nie jest to duszący zapach ! Nie przyprawia o zawroty głowy. Zapach wślizguje się w każdy zakamarek mieszkania i zostaje tam na dłużej ! Zostaje tam  i rozpieszcza nas jak najdłużej ♥ 
Jestem oczarowana ♥ Generalnie jest czas w którym parę na umór świece, potrzebuję odprężenia, otulenia ♥ I właśnie ta świeca mi to daje ! Dobra książka , herbatka i zapach ♥
Na goodies.pl znajdziecie tą swiecę TUTAJ oraz inne cudowne zapachy ♥ 

A Wy jakie macie propozycje na te jesienno-zimowe wieczory ;>

21 komentarzy:

  1. Zapach raczej nie dla mnie, bo nie lubię z reguły zapachów wanilii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie słodkie zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach :D Miałam sampler i wosk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jest obłędny,uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystkie jedzeniowe zapachy mi się podobają, ale ten wariant jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię świece tej firmy, ale nie znam tego zapachu. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze przez następny tydzień będę się rozpieszczać i odpoczywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba się trochę porozpieszczać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to kolejna do kupienia 🙈

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami trzeba trochę się rozpieszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  13. próbuje się motywować bo pogoda nie rozpieszcza. Pozytywne myślenie to podstawa :P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio piekę jak głupia i upajam się zapachem domu pachnącego ciastem xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Już to, że nie jest duszący, zachęca, a słodycz ... :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się na niego nie zdecydowałam właśnie przez tą wanilię ;). Dla mnie tutaj za dużo słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się, dobra książka (czytałam wszystkie tomy Camilli), coś na rozgrzanie-musi być ;)oraz piękny zapach - znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo nie lubię świec zapachowych. Książki nie czytałam. Jeszcze - rzecz jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makarony bardzo miło wspominam z wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealny zapach na tę szarą jesień...

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh jak ja nie lubię gdy pięknie pachnąca świeczka po zapaleniu traci swoją moc i trzeba się "wwąchiwać" żeby coś poczuć....
    Dobrze że tutaj jest tak jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.