środa, 11 października 2017

Finezja dla zmysłów - czekolada&kawusia !

Hej ;) 

Środa tym razem mi nie sprzyja w ogóle :( Ostatnio chwaliłam się że choroba mnie nie bierze ( tak tak, w zeszłym roku do października to już z 3 anginy miałam za sobą ! ) ! I tak się chwaliłam aż wczoraj wieczorem gardło mnie rozbolało a dziś to już w ogóle ciężko mi :( Ale nie daję się tej jesiennej chandrze i chorobom ! Herbatka z miodem i tony czosnku ( akurat to nie wszystkich cieszy :P ) Niestety mimo choroby nie mam możliwości zwolnienia tempa ! Tak więc staram się jak mogę by zwalczyć chorobę ! 
A póki co zapraszam Was na otulający post ! ;)

Yankee Candle - Cappuccino Truffle


Świeca wygląda obłędnie ! Ta trufelka sprawia że od razu mamy ochotę na coś słodkiego i smacznego ♥ To była taka miłość od pierwszego zobaczenia - a pogłębiła się jeszcze bardziej gdy powąchałam ! ;) I już na wstępie zdradziłam Wam, że to miłość i to wielka. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko przejdziecie do dalszej części postu ;) 


Muszę przyznać że świeca jest mocna! Ale nie przyprawia o ból głowy ! 
Rozbiega się po całym mieszkaniu i zostaje w nim na bardzo długo. Tak więc możemy cieszyć się pięknym zapachem ! A co się przebija ? W pierwszej kolejności wyczuwalna jest kawa ! Dobra, ziarnista kawa ♥ Później wplata się cudowny zapach czekolady ! A to połączenie kawy i czekolady jest obłędne !
Nic tylko otulić się w ciepły koc z filiżanką gorącej czekolady w ręku ♥  Przy dobrej książce ! Rewelacja !  
Dla mnie zapach jest otulającą bombą ! 
Idealny na jesienno-zimowy okres . 
Jeżeli lubicie tak jak ja otulające zapachy, kawę , czekoladę to jest zapach dla Was ;)
Może okaże się też Waszą wielką miłością - tak jak i moją ! 
A Wy jakimi zapachami rozpieszczacie się w tym okresie ? 

Buźka ;*





27 komentarzy:

  1. Ja rozpieszczam się wanilią z cynamonem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda nieźle i z opisu też pachnie! :)
    Dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pięknie pachniec :) Uwielbiam zapach kawy i czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee to ma dopiero pomysły. Oj chętnie bym postawiła u siebie w mieszkanku:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten zapach, ale był dla mnie strasznie sztuczny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, wyobrażam sobie ten zapach! Ja właśnie nic ostatnio nie palę, mój błąd, chętnie to dzisiaj zmienię :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, wyobrażam sobie ten zapach! Ja właśnie nic ostatnio nie palę, mój błąd, chętnie to dzisiaj zmienię :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie moich dwóch ulubionych zapachów, idealna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;) Nie miałam jeszcze jej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świece, ale ten zapach nie dla mnie. Nienawidzę kawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bunia dużo witaminki S choróbsko mihiem ustąpi hihi. A świece mam w mniejszym słoju i uwielniam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaaa! Rzeczywiście z opisu to mógłby być mój kolejny ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam że aż tak cię nie zachwyci :) przynajmniej patrząc na kolor świecy. Nie ukrywam że mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie do kupna, zapach musi być cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach miałam w wosku, bardzo realistycznie odzwierciedlony zapach :) z tej serii skusiłam się na świecę Tarte Tatin.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ! U mnie w tym okresie przeważa cynamon, kawa, wanilia , wszystko co słodkie i budyniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa zapachu, myślę, że mógłby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujący blog. Na pewno będę regularnie odwiedziała :)
    Pozdrawiam serdecznie - http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. "Mam tyle świeczek, nie wiem, kiedy ja je wszystkie wypalę" :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wygląda,zapach musi być super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musi pachnięc obłędnie, uwielbiam zapach trufli !;) spuer

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna świeca! W dodatku czuję, że mi także ten zapach by się spodobał... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.