środa, 18 października 2017

Mini duet , maxi działanie ! ♥

Hej ;) 

Środa dalej nie jest do końca łaskawa dla mnie ;) Choroba nie za bardzo odpuszcza :( Gdy tylko myślę, że już jest lepiej to mój organizm wyprowadza mnie z tego błędu  i mówi " nie nie wcale nie jest tak jak Ci się wydaje ! " . Ale ja się nie daję ! I jak mogę wstrzymuję się od wizyty u lekarza ;)
Kochani wiem że obiecałam Wam prywatę, co u mnie i co się ze mną dzieje ;) Ja pamiętam ! Ja wiem ! Ja pamiętam ! Ale mój czas ostatnio jest dość ograniczony, gdy tylko chwilę znajdę to na pewno napiszę! ;) Dziękuję za te wszystkie wiadomości od Was ! ;* Cudowni jesteście ! :*
A teraz, zapraszam Was na mazidłowy post ! ;)
Sensilis to firma, którą znam stosunkowo krótko ! Ale przygoda z nią zaczęła się od razu miłością . Na pewno pamiętacie post o moim ulubieńcu pod oczy - TUTAJ .
A dziś chcę Wam opowiedzieć o maluszkach.
Chciałabym na wstępie podkreślić, że nie jest to recenzja pełnowymiarowych produktów ;)
Są to moje spostrzeżenia podczas używania  tych kremów ;)
A używałam ich około 3 tygodnie ;)

Sensilis - Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący na noc .
Sensilis - Lipo Lifting krem na dzień.


Chciałabym zacząć od kremu na dzień ;) 


" Gęsta i kremowa konsystencja o silnym działaniu odżywczym przeznaczona dla skóry odwodnionej i podrażnionej. Kofeina i krzem organiczny wzmacniają strukturę skóry, zapobiegając wiotczeniu i utracie elastyczności. Krem sprzyja niwelowaniu podwójnego podbródka, a owal twarzy ulega poprawie przywracając skórze jej młodość i jędrność. "

Najważniejsze przy kremie na dzień jest dla mnie matowienie. Mam tłustą cerę więc nie wyobrażam sobie po nałożeniu kremu błyszczeć jak lampka i zaraz mieć stłuszczoną twarz. Co udało mi się zaobserwować podczas używania kremu ? Przede wszystkim buźka jest bardzo nawilżona. Ale nawilżenie nie szło w parze ze świeceniem - co mi się bardzo podoba ♥ Skóra po nałożeniu kremu jest pięknie rozświetlona i wygląda na zdrową. Promienista i gotowa na troski każdego dnia ! ♥ 



" Posiada wysoką wartość odżywczą oraz naturalne zdolności regenerujące, które zapewniają skórze idealną kondycję i młody wygląd. Posiada wyjątkowy kompleks regenerujący (Age Return Complex), aktywator odnowy komórkowej, o dużej sile, koryguje widoczne oznaki upływu czasu walcząc skutecznie ze zmarszczkami. Ekstrakt z drzewa Manilkara i witamina E neutralizują wolne rodniki, efekty fotostarzenia i zanieczyszczenia powietrza. " 

Najważniejsze czego wymagam od kremu na noc to wieeelkie nawilżenie ! I ten krem nawilża bardzo dobrze. Skóra przez całą noc pobiera wszystko co najlepsze z kremu i rano gdy wstaję tak na prawdę jestem niezwykle zdziwiona ! Nie dość że skóra jest nawilżona to jeszcze ładnie ściągnięta ! W połączeniu z kremem na dzień i rozświetleniem jakie daje, jest wielka bomba ! ♥


Ten duet którego używałam bardzo mnie zachwycił ! Jeden krem dopełniał drugi. Do tego oba kremy pięknie pachniały ! Delikatnie , nie drażniły noska ! Moja cera polubiła się z tymi kremami. Jestem pewna że gdy tylko wykończę moje zapasy to sięgnę po pełnowymiarowe produkty ! A do tego jeżeli szukacie czegoś idealnego pod oczy to odsyłam do postu z kremem pod oczy TUTAJ
Znacie Sensilis ?
Co skradło Wasze serce najbardziej ;>

Uciekam na szybką herbatkę ! :*
Buziaki

13 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam kremik tej firmy i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy ani kosmetyków ale bardzo mnie nimi zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jeszcze nic od nich nie miałam, kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale ja też mam cerę skłonną do przetłuszczania, więc u mnie też powinno być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale myśle ze kiedyś się jej przyjrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego z tej firmy, ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie jak krem na dzien i na noc z jednej serii sie dopełniaja :) buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ale bardzo mnie nią zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam :/ Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tej marki nie miałam jeszcze ani jednego produktu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywny wpis, widać że jesteś bardzo pogodną osobą. :) Ładne zdjęcia i super, że krem się sprawdził. Obecnie jest mnóstwo tego typu produktów na rynku i łatwo natrafić na bubel.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.