poniedziałek, 22 stycznia 2018

Poniedziałki pachnące kaszmirem !

Hej ;) 

Poniedziałki lubię wybitnie, ale to środy są moimi ulubionymi dniami tygodnia - tu się nic nie zmieniło ;) Lubię dobrze zaczynać poniedziałki, lubię zapach poniedziałku, a dziś mój poniedziałek pachnie ciepłym kaszmirem ;)



Forma samplerów bardzo mi się spodobała, dlatego też wpadł jeszcze jeden ;) Zaintrygował mnie ten zapach i zamówiłam go w ciemno ! ;)
A co producent mówi o tym zapachu ?
"Sampler z serii Classic o aromacie drzewa sandałowego, kardamonu, piżma, paczuli oraz francuskiej wanilii. " 
Dla mnie brzmi cudownie, drzewo sandałowe, piżmo , wanilia , kardamon to aromaty które lubię. 


Na sucho pachnie bardzo delikatnie, jest to subtelny słodkawy zapach. Bardzo ciekawiło mnie jak będzie pachniał po odpaleniu. Na sucho kompletnie nie wyczuwałam aromatu wanilii ,  za to na prowadzenie wysuwa się drzewo sandałowe ;) Z kolei po odpaleniu samplera w pierwszej chwili wysuwa się właśnie wanilia ! ;) Co mnie bardzo ucieszyło, bo lubię otulającą wanilię ;) Później zapach zaczyna być przełamywany lekką nutą piżma !


Ale to nie wszystko, bo ten sampler jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem ! Bo zapachy uaktywniają się tutaj warstwowo ! Później bardzo mocno staje się wyczuwalne drzewo sandałowe z kardamonem ♥ I tu jest bomba ! Bo mieszanka tych wszystkich zapachów daje taką piękną kompozycję. Jest to zapach na każdą porę roku, wkrada się w zakamarki mieszkania i zostaje na długo. Nie jest to mocny wosk, nie przyprawia o ból głowy, nie jest męczący ;) 
Jestem zdziwiona bo nie sądziłam że ta kompozycja tak bardzo wpisze się w moje gusta ;) 
Lubię, lubię gdy tak pachnie poniedziałek ;)
Ten zapach znajdziecie TUTAJ , a inne piękne zapachy znajdziecie na goodies.pl


A Wasz Poniedziałek jaki ma zapach ;>

14 komentarzy:

  1. U mnie bardziej kwiatowo i w sumie po takie zapachy bądź owocowe sięgam najchętniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego zapachu ale jakoś ostatnio przejadła mi się firma YC :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzewo sandałowe i kardamon kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą firmę, i mam dość sporo wosków. Nie znam tego zapachu, ale chętnie go nabędę. Moje wrażenia odnośnie samplerów są mieszane. Z pewnością pachną one mniej intensywnie niż woski, ale przetestować można :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokochałam ostatnio piżmo więc i pewnie zapach by mi przypadł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten zapach i bardzo go pulubiłam, moj typ :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem... wanilia i kardamon nie są moimi ulubionymi aromatami.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię wanilię ;) możliwe, że spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapach drzewa sandałowego! właśnie dostałam dwie duże świece o tym zapachu i paliłabym je non stop :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.