poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Bułgaria - Słoneczny Brzeg

Hej ;) 

Tak jak obiecałam Wam jakiś czas temu, że pojawi się post wakacyjny ; ) Odrobina prywaty ! ;)

Nasze Bułgarskie wakacje trwały 7 dni ;) Początkowo mieliśmy wybrać Grecję, ale ze względu na trzęsienia na Kosie padło na Bułgarię. Wszystko wyszło bardzo spontanicznie ;) Początkowo wybraliśmy zupełnie inny hotel, ale gdy chcieliśmy wykupić wczasy okazało się że opcja all inclusive została wykupiona. Więc krótka piłka , i padło na Victoria Palace ;)


I tak z kameralnego hoteliku zamieniliśmy na wielki gmach ;)  A był to trafny wybór ;) Wielkie baseny, i .... wystarczyło przejść przez deptak i już morze ♥ 
Jeżeli chodzi o sam hotel to jest okej. Jeżeli chodzi o kwestię czystości - to trzeba było się o wymianę ręczników domagać ( mimo zostawienia lewów ; ) ) . Jedzenie według mnie było genialne ! Na prawdę duży wybór , każdy znajdzie coś dla siebie ! Nawet osoby Vege znajdą dla siebie stoisko ;) Duża ilość owoców ♥ i słodkości ! Dla mnie - Rewelacja ! 
Jeżeli chodzi o rozrywkę i animatorów - cóż tu bardzo mocno to leży ;)  O ile w ciągu dnia jest jakaś zumba, ćwiczenia, wodna piłka to po kolacji hotel umiera ! Animatorzy zwijają się i cisza ;) Żadnej muzyki - NIC. Dla mnie wielki, wielki minus !



Zdjęcia podkradłam z google ;) Chciałam Wam pokazać z lotu ptaka jak to wszystko wyglądało ;) 
Nasz pokój znajdował się na siódmym piętrze, niestety po drugiej stronie ;) Aczkolwiek nie była to dla nas wielka strata ;) Do dyspozycji mieliśmy wielki balkon z widokiem na morze ;)  


Bułgaria - Słoneczny Brzeg to takie miejsce w którym za wiele się nie pozwiedza ; ) Więc jeżeli jesteście nastawieni na zwiedzanie pięknych miejsc - to na pewno nie ten kierunek ! Jeżeli jesteście nastawieni na chill i imprezowanie - to jak najbardziej ! Kierunek właśnie dla Was ;) Mimo iż nasz hotel o 19 umierał ! To całe wybrzeże żyło bardzo długo ! ;) Wszystkie restauracje , knajpki, bary otwarte były do oporu !

Taki piękny widok rozciągał się z balkonu widokowego! Siedzenie tam z lampką wina wieczorem - wymarzony wieczór !


Wybaczcie , ale nie będzie tu zbyt wiele tekstu ;) Pokażę Wam parę zdjęć ! ;) 









W sumie, niezależnie od tego w jakim kątku świata spędzałabym wakacje, jeżeli Pan ze zdjęcia byłby obok to na pewno będą to udane wakacje ! ;) 
Wakacje w Bułgarii były rewelacyjne. Bardzo udane i jestem z nich zadowolona. Ale niestety nie rozkochała mnie w sobie Bułgaria ;) Nie sprawiła że chciałabym do niej wrócić -  chociaż jest to niewykluczone, że wrócimy tam większą grupą ! Teraz będziemy uderzać w inne kierunki ♥  
Jeżeli macie do wyboru odwiedzić Turcję albo Bułgarię - polecam Turcję ;) Tam prócz tego że można poimprezować można też pozwiedzać ;) 
My w Bułgarii zwiedziliśmy jedynie Stare Miasto Nessebar . 


Akurat Nessebar rozkochał mnie w sobie. Uwielbiam ruiny, stare uliczki, muzea ! 





Jeżeli jesteście w Bułgarii na Słonecznym Brzegu, koniecznie odwiedźcie Nessebar. Jest on oddalony około 7-10 km od Słonecznego Brzegu. Teoretycznie można dojść piechotą brzegiem plaży - myśmy wybrali autobusik ;) Podróż w jedną stronę za osobę wyniosła nas 1,30 lewa . Spędziliśmy tam prawie cały dzień. Zwiedzając uliczki, ruiny i muzea ♥ Polecam odwiedzić Muzeum Archeologiczne w którym znajdują się Ikony oraz inne znaleziska. 

A jeżeli chodzi o spędzanie czasu w Bułarii .... Bar za barem i impreza za imprezą ;) 




Seks on the beach w wersji BIG ♥ Nie taki to pikuś! Ale frajdy co nie miara ;D



Kolejne bary owocowały kolejnymi drinkami ! :D 



I to jest najlepszy drink jaki piłam ! Jeżeli kochacie Baileys-a tak jak ja to Wam na pewno posmakuje ! ;) ♥ A drink nazywa się Orgasm ! Jeżeli macie możliwość spróbować - to zróbcie to koniecznie ! Jeżeli nie .... to zróbcie go sami ♥ :D

Kochani, taka troszkę chaotyczna , troszkę rozbiegana wycieczka po Słonecznym Brzegu dobiega końca ;)) 
Jeżeli szukacie wakacji ze zwiedzaniem to Bułgaria nie będzie najlepszym wyborem ( Grecja już tak ! :P ) A jeżeli chcecie tak jak My naładować baterie, odpocząć to Bułgaria będzie zdecydowanie na tak ! ;)
A Wy gdzie spędzaliście tegoroczne wakacje ;>
Jakie kierunki najbardziej lubicie ;>
Koniecznie dajcie znać ;*
Buźka ;*

34 komentarze:

  1. Nie byłam jeszcze w Bułgarii. Wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest pięknie! Bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj rozmarzyłam się jak zobaczyłam zwój różowy hotelik obok Waszego. Kocham Bułgarię i do Turcji ( brudasków) mnie nie ciągnie. No ale kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bylam w Slonecznym Brzegu i moze faktycznie nie ma co pozwiedzac, ale Nessebar jest cudowny i dla niego pojechalabym jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Byłam w Bułgarii w zasadzie przejazdem. Szkoda, z pewnością jest wiele do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, widziałam już zdjęcia na Instagramie - cudne:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam pięknie :) Śliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Bułgarii byłam już dwa razy, ale to właśnie Słoneczny Brzeg miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam pojęcia że jest tam tak pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Bułgarii - spałam w Ravdzie, zwiedzałam Nesebar i Warnę - wszędzie było pięknie ;) hotel niby miałam z gwiazdkami, ręczników tykać nie chciałam, raz widziałam panią sprzątającą w pokoju, ale efektów sprzątania wcale... samo państwo, morze i widoki super, ale hotel był porażką, choć żarcie było pyszne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu. Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam pięknie :) Ale Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kochana, przyznaję, że Ci zazdroszczę. :) Widoki piękne, klimat czuć poprzez same zdjęcia. :) Ten drink powala! :D Pozdrawiam, obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten drink to taki ideolo na raz :) pewnie gdybym wypiła to bym nie wstała :D świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne tam, choć chyba bym wybrała mniejszy hotel :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę cudnego urlopu <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, a ten drink, to mega bomba - wypiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oglądając te zdjęcia miałam podobną myśl- balkon i lampka wina :D pięknie ;) super, że miałaś takie cudowne wczasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie tam mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj nawet nie wiesz jakiego smaka mi narodziłaś na wakacje :P! W Bułgarii byłam za czasów smarkuli :D ale rozrywkowy klimat Bułgarii czuje się w każdym wieku (if ju noł łat aj min :D). Mam nadzieję, że za jakieś 2 lata też będę miała swoje ... rodzinne wakacje w ciepłych krajach, innych niż podlaskie i mazurskie plaże haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja należę do osób, które na wakacjach lubią dużo zwiedzać, więc Bułgaria niestety nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wakacje! Ja jeszcze nie byłam w Bułgarii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie świetne krajobrazy! :) Nie byłam nigdy w Bułgarii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bułgaria to fajne miejsce do spędzenia wakacji, byłam już dwa razy ;) super że dobrze się bawiliście! Ja tegoroczne wakacje spędzam w Kalifornii :D

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam pięknie tam kilka lat temu w hotelu Hotel Sol Nessebar Bay/Mare, było super

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyjatkowo ladna okolica. Musze zastanowic sie nad tym kierunkiem turystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 28 year old VP Product Management Fonz Pullin, hailing from Dauphin enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Playing musical instruments. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Expedition. spojrz na to teraz

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.