niedziela, 10 czerwca 2018

Trio z węglem, które zadba o Twoje włosy !

Hej myszki ;) 

Mam nadzieję że Wasza Niedziela minęła Wam leniwie i błogo ! ;) Ja natomiast postanowiłam wczoraj poleniuchować na RODos ;D Więc dziś spędziłam dzień w pracy ! Ale niewiele straciłam, gdyż pogoda dziś nie rozpieszczała i co chwilkę padał deszcz ( co w sumie mnie bardzo cieszyło ! Bo upały dają się we znaki ). Zwykle nie pijam o takich godzinach kawy, ale dziś dzień nie powinien istnieć bez niej, więc wzmacniam się kawusią i piszę dla Was ! ;)
 A chcę Wam opowiedzieć o moich ukochanych kosmetykach Biovax
Tym razem na tapetę biorę pewne trio !
Peeling, szampon oraz maskę z aktywnym węglem & acai amazońskie.


Są to kosmetyki przeznaczone dla włosów osłabionych. Nie wiem jak Wy, ale dla mnie zawsze moje włosy są za mało gładkie, za mało miękkie i za mało zdrowe więc lubię wspomagać się również takimi seriami ! ;) Mimo iż uważam że słabiutkie nie są, to przecież zawsze mogą być mocniejsze !♥
Zawsze używałam tych kosmetyków razem, włosy myję codziennie, peelingu używałam tylko raz w tygodniu.  



 Peeling ma w sobie aktywny węgiel który skutecznie wchłania wszelkie zanieczyszczenia, toksyny oraz koi wrażliwą skórę. Zawiera glinkę wulkaniczną która przywraca naturalną równowagę skóry głowy oraz wchłania nadmiar sebum, co zapewnia długotrwałą świeżość. Acai amazońskie to silny antyoksydant, który poprawia mikokrążenie skóry głowy, regeneruje oraz łagodzi i nawilża.  
Jak wspomniałam Wam wyżej peelingu używałam raz w tygodniu. 
Moja skóra głowy bardzo dobrze zareagowała na ten peeling. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. Po dłuższym używaniu peelingu zauważyłam, że przy mało aktywnym dniu nie muszę myć codziennie głowy. Więc przedłuża świeżość ! 
Powiem Wam , że mój M. też zaczął mi podkradać ten peeling :) A on ma duże problemy skórne ! Łupieże, AZS , przesuszona skóra głowy. Wszystko na raz . Czasami ma spokój na długi czas, a czasami męczą go te wszystkie dolegliwości. 
Gdy zaczął systematycznie oczyszczać skórę głowy, stan poprawił się. I wszystkie objawy stały się mniej uciążliwe.
 


Ach zapomniałam Wam opowiedzieć o zapachu tych kosmetyków ! Słodycz ♥ Ale nie mdła ! Bardzo przyjemny zapach, który po tym trio utrzymuje się dosyć długo na włosach ♥ Więc możemy delektować się tym pięknym zapachem ! ;) W skład kosmetyków prócz aktywnego węgla , acai amazońskie wchodzi jeszcze woda z laguny polinezyjskiej która jest bogata w minerały która koi i odżywia wrażliwą skórę głowy. Szampon jest oczyszczający, co podtrzymuje efekty peelingu. Jest oczyszczający ale nie agresywny. Więc nie podrażnia, wręcz przeciwnie łagodzi skórę głowy. Dzięki temu włosy wyglądają zdrowo, są odbite u nasady i ich świeżość jest przedłużona. Po wysuszeniu są lśniące, co przepięknie wygląda w słońcu ☼  



Kończę mój rytuał z L'biotica Maską do włosów. W jej skład prócz aktywnego węgla i acai amazońskie wchodzi jeszcze olej monoi, którego zadaniem jest nadanie włosom miękkości i blasku. I to za jego sprawą włosy pachną cudownie, egzotycznie ;) .
Maski L'biotica wyróżniają się cudowną konsystencją , jest gęsta, nie ucieka z ręki, idealnie się rozprowadza na włosach. Czasami trzymam ją bardzo długo, chodzę pół godzinki w niej, czasami zmywam po 5-10 minutach. Ale już pięć minut wystarczy, aby włosy wzięły z niej wszystko co najlepsze ! A wiecie co jest najlepsze ? To że nie obciąża włosów, nawet jak chodzę w niej pół godziny ! Czasami gdy nałożę jakąś maskę, chwila moment a włosy wyglądają na tłuste - mało pożądany efekt ! Tutaj tego nie mamy ! Włosy w dalszym ciągu są odbite od nasady ! Są lśniące, nawilżone, przepięknie wyglądają.
 

Wszystkie efekty o których Wam piszę, uzyskałam używając tego trio! Nie wiem jak zachowują się solo ;) Nie wiem czy osiągnięcie wszystko przy używaniu pojedynczo. Ja używałam całego trio i jestem zachwycona. Kolejne kosmetyki L'biotica mnie nie zawiodły ! Spisały się na medal , a moje włosy je pokochały ! Mogę cieszyć się pięknym wyglądem włosów ! Ich zdrową strukturą ! Jeszcze nie wspominałam, ale po tym trio włosy układają się jak tylko chcę ! Mam dwa miejsca z wicherkami i osoby które mają wichry wiedzą jak ciężko je ujarzmić ;D A tutaj jak zaczeszę, jak wymodeluję tak się trzymają ! ;) Jeżeli obecnie kończą się Wam kosmetyki pielęgnujące do włosów, zastanówcie się, pomyślcie i zaopatrzcie w to trio ! ;) Myślę że spiszę się on przy każdym rodzaju włosów ;)
Dajcie znać, znacie lubicie L'biotica ? Może jeszcze nie znacie ? Koniecznie poznajcie ! ;)
Ściskam Was ;*

15 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale bardzo chętnie poznam się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mojemu kupię zestaw jemu strasznie łuszczy się skora głowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii nie znam, ale trochę Biovax'ów już przerobiłam i bardzo lubię np. serię Botanic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny poniedziałkowy dzień Ja wczoraj Leniuchowa łam i starałam cieszyć się dniem do tego troszeczkę też po odwiedzałam i po komentował am różne blogi Przyznam szczerze że nie miałam jeszcze kosmetyków z aktywnym węglem do włosów chętnie do poznała Bym się z tym produktem Tym bardziej że już kosisz samym zapachem Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego testowania Trzymaj się cieplutko


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące produkty, na pewno miałam coś z Biovax, chyba maskę do włosów :) Kusi ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam produktów tej marki, ale węgiel jest bardzo popularny w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! To trio kosmetyczne idealne dla rozwichrzonych Myszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę markę :) i koniecznie się zaopatrzę w ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i tą serię Biovax, jestem zadowolona z działania kosmetyków. Dobrze oczyszczają, regenerują włosy, a przy tym są bardzo delikatne. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne i ciekawe produkty, chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą firmę, i z pewnością się skuszę na te nowości których nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem że miała kiedyś coś z tej marki, ale już nie pamiętam co to było ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ten szampon jest genialny dla moich cienkich włosów :)
    włosy są wyraźnie oczyszczone, są lekkie i podniesione u nasady
    włosy wolniej się przetłuszczają
    chętnie wypróbuję maskę i peeling z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.