niedziela, 20 maja 2018

Żel rozpuszczający naskórek ? No nie wiem ...

Hej ;) 

Długo czekałam na ten weekend, który wprawdzie u mnie rozpoczął się dopiero dziś ! ;) I potrwa do jutra południa ! :D Ale zawsze coś ! ;D Dopada mnie ostatnio deficyt sił, z którym chcę czy nie chcę muszę walczyć! Najczęściej przy trzeciej kawie o nim zapominam ! ;) Ale przecież przy tak pięknej niedzieli nie będę Wam marudzić o moich spadkach formy ! :D Przychodzę z ciekawszym tematem ! :D Jakiś czas temu na Instagramie pojawiło się małe bum na pewien kosmetyk, z nutą sceptyzmu myślę " Sprawdzę , kupię , zobaczę ! " A że nadarzyła się dobra okazja, bo w SuperPharm była wtedy na niego promocja to szybko wpadł mi do koszyka ! :)

Sunew med - Żel rozpuszczający naskórek 


Uwierzcie że z dużą ekscytacją i równie dużą nutą sceptyzmu podeszłam do tego kosmetyku ! Bo jak żel ma rozpuścić naskórek ? JAK pytam ! I gdy tylko dotarła do mnie paczuszka, od razu zabrałam się za testowanie ! Bo jak jak jak ! No i pierwsze użycie, patrzę , hmm zwykły żel . Zobaczymy !! Masuję buźkę tak jak producent zalecił, przez myśl mi przechodzi że wątpie by to domyło buźkę ale daję szansę ! I po paru chwilach tego mojego wewnętrznego monologu zaczęło mi się coś kulkować pod palcami ! I coraz więcej i więcej !! Normalnie naskórek zaczął mi się kulkować pod palcami ! Wyobraźcie sobie moją minę przed lustrem :O 


Stosując kosmetyk najbardziej zależało mi na wygładzeniu skóry , likwidacji  zaskórników i ujędrnieniu skóry ;D Przebarwienia mnie nie dotyczą, zmarszczki w sumie jeszcze też nie ! 
Moja cera obecnie jest w dość kiepskiej formie, prócz zaskórników pojawiają się też ropne mało atrakcyjne koleżanki. I o ile żel świetnie oczyszcza buźkę, wypędza zaskórniki, o tyle z ropnymi sobie nie radzi - ale to już grubszy kaliber i wcale tego nie wymagam. Cerę mam mimo tych wielu wyprysków, dużo gładszą ! Jest pełna blasku . Mięciutka i przyjemna w dotyku. Jestem oczarowana tym żelem . Dodatkowo zauważyłam że koloryt skóry jest jakby równiejszy ( nigdy nie wiedziałam że mam z tym problem ! :D ) . I cera jest jaśniejsza, bardziej świetlista.


Dodatkowo żel bardzo ładnie matuje cerę. Makijaż trzyma mi się znacznie dłużej i lepiej ! Jest trwalszy i wygląda dużo estetyczniej !
Ten żel rozpuszczający naskórek zawitał w mojej pielęgnacji i zostanie na bardzo długo ! 
Powiem Wam jeszcze, że moja mama też jest nim oczarowana, od lat boryka się z przebarwieniami ! I mówi że w końcu zaczynają być mniej widoczne ( a jeżeli macie w swoim otoczeniu osobę z przebarwieniami wiecie jak ciężko się z tym walczy,  ile specyfików się stosuje, aż później " zaprzyjaźnia " się z nimi, bo nie ma na nie rady ).  Polecam wypróbować każdemu ! 
Żel stosuję 2 czasami 3 razy w tygodniu, nie częściej. 
Jeżeli macie możliwość to przetestujcie to cudo !;)

Znacie ?
Lubicie ?
Dajcie znać ! :*

16 komentarzy:

  1. Ciekawy kosmetyk, nie znam zaś marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale efekty są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jest to inaczej peeling enzymatyczny. :) Mam taki kosmetyk z TBS, też lubię jak widzę efekty w postaci zrolowanego naskórka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to dopiero ciekawy kosmetyk? Chętnie wypróbuję jak go zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej marki, ale sam produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tego typu produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tytule myślałam, że chodzi o naskórek przy paznokciach :D
    Zapowiada się ciekawie, po przeczytaniu Twojej recenzji pojawiła się myśl "kupie, przetestuje" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, ze daje u Ciebie tak dobre efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zupełnie nie kojarzę, ale skoro jest dostępny w SuperPharm to się na niego skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz używam peelingu gommage Floslek i też nieźle się zdziwiłam jak się naskórek zaczął tak mocno kulkować ;D może jak się skończy to wypróbuję bohatera Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego konkretnego żelu nie znam, że wierzę w to, że może tak świetnie działać :-) córka zaczęła wczoraj używać podobny żel z firmy Floslek i także byłyśmy w szoku, że te zanieczyszczenia tak się kulały;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, skusiłaś :D Będę go szukać jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można go stosować w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam https://www.ebay.co.uk/itm/323809589566

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.