środa, 14 marca 2018

Czeresieńka...niekoniecznie na torcie ;)

Hej ;)


Wiosna już powoli zagląda nam do okien, ale dla mnie jeszcze ten przejściowy czas jest dalej idealny do rozpieszczania się zapachami. 
Lato jest okresem w którym palę najmniej ;) Więc póki co rozkoszuję się jeszcze tymi chwilami z pachnącymi wieczorami ;) 
Ostatnio odstawiłam otulające zapachy i zaczęłam sięgać po orzeźwiające, owocowe ;) 
Dziś opowiem Wam o 



Nie jestem maniaczką owoców, przyznaję się bez bicia. Wolę sięgać po mięso niż po owoce *-* ;D Ale  nie jest też tak że nie jem w ogóle owoców ;) Kocham czas w którym na drzewach rozkwitają pąki, a później owocki ;) I to czereśnie królują w mojej mało owocowych upodobaniach. Dokładnie pamiętam jak byłam mała, i ilość czereśni zależały od dobrej woli moich starszych braci ;D Którzy dostawali się na sam szczyt drzewa, a ja stałam na dole i czekałam na owocki ;D Czereśniowe szczęście liczy się w kilogramach ♥ I zawsze gdy odpalam tą świecę, to od razu mam ochotę na te prosto z drzewa ! ;) 


Świeca ma piękny kolor, przyćmiony czerwony wpadający w bordo ♥  I nie bez przyczyny obok słoika stoi Chupa Chups ;) Bo ten smak jest idealnym odzwierciedleniem tej świecy ! ;) 
Zapach to czysta słodka czereśnia ♥ W mojej wyobraźni widzę pełną metalową miskę czereśni, świeżo umyte w wodzie ze studni ♥ Tak tak, to niewątpliwie zapach dzieciństwa ! 
Mimo że zapach jest słodki to nie jest mdły ! Powiem szczerze, że jest lekko orzeźwiający ! 


Zapach wkrada się w każdy zakamarek mieszkania i zostaje tam na długo ! Na bardzo długo ! ;) 
Nawet po wietrzeniu mieszkania dalej jest wyczuwalny zapach ! Cudownie jest delektować się tym zapachem ! Nie przyprawia o zawrót głowy. Nie jest mdły ani przytłaczający. 
Dla mnie jest idealny na tą porę roku, jeszcze troszkę zimową, już prawie wiosenną ;)
Do tej pory sięgałam po otulające zapachy, to mój pierwszy owocek w mojej świecowej kolekcji ;) Teraz wiem że będę częściej sięgała po takie zapachy ☻ 
 Tą czereśnię znajdziecie TUTAJ , a inne pachnidełka na goodies.pl 

A Wy po jakie zapachy sięgacie najchętniej w tym okresie ;>
Dajcie koniecznie znać! ;)

10 komentarzy:

  1. Zapach musi być cudny, szkoda że YC nie jest u mnie dostępne, muszę szukać w większych miastach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze produktów od nich, ostatnio kupiłam pierwszy wosk ale nie mogę się zebrać żeby najpierw zrobić zdjęcie póki cały :D ja uwielbiam zapach wanilli o każdej porze roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ostatnio prawie zamówiłam ten zapach ale bałam się, że będzie sztuczny :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że byłabym nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owocowe zapachy. Z pewnością bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentuje, aż jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubiłam ten zapach w wosku i idzie do mnie własnie w formie dużej świecy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.