niedziela, 18 lutego 2018

Zatrzymać czas ? Na pewno nie z tym średniakiem !

Hej ;)

Kochane myszki, wpis miał pojawić się wczoraj, ale po pracy pobiegłam na randkę, więc pojawia się dziś ;) Dziś opowiem Wam o kremiku ;) Który miał śniadania do łóżka przynosić i "obwisy" twarzy niwelować :D 

 POSE - Wrinkle Diffuser


Producent mówi : 
" Zaawansowany krem przeciwzmarszczkowy :
* redukuje zmarszczki 
* poprawia napięcie skóry
* spowalnia powstawanie tzw " obwisów " 
* usprawnia samoregenerację skóry 
* zapobiega rozpadowi skórek i niekorzystnym zmianom w skórze 
* zmiany błony komórkowe 
* nie zapycha pory skóry 
* wspomaga wytwarzanie kolagenu oraz elastyny 
* redukuje blizny 
* zmniejsza podrażnienia 
* intensywnie nawilża  i odżywia skórę 
* poprawia ukrwienie skóry i zapewnia jej prawidłowe funkcjonowanie "


Krem wizualnie wygląda bardzo pięknie. Na kosmetycznej półce wygląda bardzo ładnie ;) Aplikator działa bez zarzutu , ułatwia używanie kremiku. Zapach ma delikatny i bardzo subtelny. 
Kremik jest niestety średnio wydajny. Ale przejdźmy do działania ! Bo to ono jest najważniejsze ;) 
Kremów przeciwzmarszczkowych w sumie nie używałam do tej pory. Ale chyba powolutku czas zacząć ;) I tak oto zaczęłam właśnie od niego ! ;)


Kremik ładnie nawilża. Pozostawia skórę gładką i bardzo przyjemną w dotyku. Zaobserwowałam że delikatnie ją rozświetla. Natomiast w kwestii zmarszczek - w prawdzie jeszcze ich nie mam ;D Ale coś na ujędrnienie zawsze jest mile widziane ! A tutaj ... cóż , nie zauważyłam żeby ujędrnił mi skórę. Wprawdzie nie zapchał mi porów , nie narobił mi szkody, nie podrażnił. Mogę nawet powiedzieć że delikatnie zgasił stany zapalne. Ale niestety nie spełnił swoich podstawowych funkcji. Podejrzewam że nie zredukowałby istniejących zmarszczek, skoro z zapobieganiem nie jest kolorowo. 
Przyznam szczerze, że nie porwał mnie ten krem ;) Gdybym miała zmarszczki pewnie byłabym nim ogólnie rozczarowana ! A w tym wypadku trafia do średniaków , i to bardzo dużych średniaków. 
Nie sięgnę, nie wrócę ;) 
A Wy znacie POSE ? 
Lubicie ;>
A Wy kochane dziewczyny czego używacie by jak najdłużej wyglądać świeżo i młodo ? ;>
Dajcie koniecznie znać :*

14 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś krem tej marki ale był przeciętny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak ta marka wylewała się na blogach i same ochy i achy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, a niby za takie "ekskluzywne" się uważają ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt wizualnie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś tego kremu i u mnie też kompletnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A szkoda, tak ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, nie szata czyi produktu luksusowym... A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie znam tej marki, ale dla mnie akurat opakowanie wygląda tandetnie ups ;D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce ale z tego co widzę, to chyba dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic od nich nie miałam, korcą mnie, ale widać nie wszystko powinno mnie kusić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie tej marki. :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.