poniedziałek, 19 września 2016

Dzień dobry, tak to znowu ja !

Hej !
Siedzę tak z kubkiem już w pół zimnej kawy i dochodzę do wniosku, że potrzebne mi były zmiany. Nie żadne wielkie, nie górnolotne, w moim życiu wszystko jest poukładane - tak mi się przynajmniej wydaje, i pozwólcie że zostanę w tej, być może błogiej nieświadomości. Chodzi mi bardziej o zmiany blogowe, nie ukrywam że nie łatwo było mi podjąć tą decyzję, gdyż ze starym blogiem czuję się dość mocno związana, w końcu parę dobrych lat go prowadziłam. Ale po długich pertraktacjach samej ze sobą, doszłam do wniosku że zmieniam bloga ! ;) Mam nadzieję że będzie Wam tu równie miło jak było na poprzednim ;) A ja dołożę wszelkich starań by tak właśnie było ;) 
Pozwólcie że ten wpis będzie może odrobinę chaotyczny, może odrobinę nie spójny, ale początki zawsze takie są ! ;)


Dwadzieścia cztery lata temu pojawiłam się na tym świecie i nadano mi imię Paula ! ;) Nigdy nie dowiedziałam się dlaczego akurat Paula, nie ma to zbyt górnolotnej historii, chyba po prostu spodobało się to imię moim rodzicom i tak już zostało. Szczeble nauki zakończyłam z tytułem magistra, i myślałam że moja droga się na tym skończy, tak się nie stało, postanowiłam dalej rozwijać się i zdobywać wiedzę! 
Niewątpliwie można zaliczyć mnie do ludzi kochających chomikować - kosmetyki rzecz jasna ! ;) Mimo iż na przestrzeni lat nauczyłam się troszkę rozgraniczać czego na prawdę potrzebuję a co mi się wydaje że potrzebuję :D A tak mi się przynajmniej wydaje że się tego nauczyłam :) W moim życiu prawie półtora roku temu pojawił się pewien cudowny mężczyzna, który przewrócił mój świat do góry nogami, i to nie jeden raz ;) Dzięki niemu każda pobudka  i widok jego śpiącej twarzy sprawia że czuję się jak najszczęśliwsza osoba na świecie. 
I teraz jedna z ważniejszych kwestii, o czym będzie ten blog, co tu będę smarować ! No cóż, nie zabraknie tu niczego :) Nie chcę się ograniczać, bo niby po co! Na pewno znajdziecie tu dużo ciekawostek kosmetycznych ! ;)I .... ćsss !
Zróbcie kawę, usiądźcie, i wpadajcie czasem poczytać ! :)

24 komentarze:

  1. Będę z pewnością wpadać kochana, obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zapowiedź! Na pewno bedę wpadać poczytać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią będę zaglądać;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię chomikować kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też myślałam, że moja ścieżka edukacji zakończy się na tytule magistra, ale po dwóch latach od obrony zatęskniłam za nauką i ciągnę dalej, tym razem rachunkowość, a w planach jeszcze administrację;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne loczki masz:D ja to jestem mistrzyni chomikowania mazideł xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam chomikować kosmetyki, będę tu zaglądać i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będę wpadać :) dodaję do obserwowanych i czekam na ciekawe wpisy :) mój blog też jest o wszystkim :) nawet o jedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo... ja Ci życzę powodzenia kochana w prowadzeniu nowego bloga :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj z powrotem! Mam nadzieje, że nowe miejsce będzie udane i przyniesie Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bede wpadac, na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję i będę Cię odwiedzać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Paula:).
    Będę do Ciebie zaglądać:).
    Życzę wielu czytelników oraz ogromu pomysłów i inspiracji:).
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam imię po prababci :D Cóż, Paula i Paulina to przecież najpiękniejsze imiona świata!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.