środa, 16 listopada 2016

Upominki ze spotkania blogerek .

Hej ; ) 

Tak jak obiecałam Wam jakiś czas temu, i pokazał przedsmak upominków, które dostałyśmy na spotkaniu blogerek o którym pisałam ---> TUTAJ <--- .
Więc z przyjemnością pokażę Wam jakie cuda otrzymałyśmy.
Możecie spodziewać się licznych recenzji z niżej pokazanych kosmetyków ;))
Tyle tego jest że sama nie wiem od czego zacząć !! :D
Więc zapraszam !

Zacznijmy od uroczej paczuszki od Indigo , w której znalazł się uroczy miś ♥
Prócz niego lakiery, topy, kremy do rąk, odżywki ♥ Przyznam szczerze że jestem bardzo ciekawa tych produktów gdyż nie miałam z nimi styczności ;)
  INDIGO -FB 



Hello Yellow od firmy  MIYA COSMETICSFB 
Miałyśmy możliwość wyboru kremiku, w asortymencie znajdowały się takie kremiki  :
I’m Coco Nuts ( krem do twarzy z olejkiem kokosowym )
I love me ( krem do twarzy z olejkiem z róży )
Call me later ( krem do twarzy z masłem shea )
Hello Yello ( krem do twarzy z masłem mango )
Przez krótką chwilę wahałam się między I'm coco nuts, a Hello Yello ;) Ale Mango wygrało ! ♥



Coś dla stópek od


Paczuszka od  OILLAN - FB



Moje ukochane, żarłoczkowe praliny od CHOCOLISSIMO  ♥  FB




Uwielbiam kosmetyki Cashmere, więc obecność fluid-bazy wygładzająco kryjącej bardzo mnie ucieszyła ;)) 
DAX 



Kocham wszelkie mydła naturalne, więc z obecności mydełka piwnego ucieszyłam się wybitnie ! ;) Już wkrótce pojawi się o nim post! ;) Jest już w używaniu ! ;) Ale jeszcze nic Wam nie zdradzę! :)
Mydlane Rewolucje



Na pewno każda ( albo przynajmniej większość ) kojarzy pianki z Oraganique ? ;) Ten musik ma identyczna konsystencję, pachnie niebiańsko ! ;D ale nic więcej Wam nie powiem ;*
FB



Gdy tylko je otworzyłam od razu wytatuowałam mojego faceta i siebie ;D haha
FB 


Tego kremiku jestem bardzo ciekawa ;)) Używał ktoś tego cuda ;> 
FB



Mój wybór padł na olejek na blizny ! ;) Ciekawe jak się spisze - nie ukrywam że pokładam w nim duże nadzieje ! ;)
FB 



Kolorówki nigdy dość ;)) Pudry bardzo mnie ciekawią ♥



Powiem szczerze że bardzo zaintrygowały mnie te buteleczki !



Tak cudownie zapakowane kosmetyki, że aż szkoda było je otwierać ;)) Kompozycje granatu bardzo mi przypasowały ! ;) Z przyjemnością będę używała ;)
FB



Kremy tołpy uwielbiam, więc mam nadzieję że równie dobrze spisz się ten lotion do rąk ! ;) A Płyn idealny na wyjazdy ♥ Maseczka już użyta ☻
TRADETRACKER



Uwielbiam te małe gramatury, które zawsze zabieram w podróże małe i duże ;) Ale najbardziej zaciekawił mnie ten cudak na cellulit ! ;D







W końcu i ja będę miała rzęsy ♥ :D



NATURALISSA



Czas zmalować coś nowego ;D
COLORCLUB
FB



Produkt który sama wybrałam - i nie ukrywam że jestem bardzo zaintrygowana, i liczę na efekty WOW ! :D



Kosmetyki Apis już jakiś czas temu gościły w mojej łazience, ale tylko pielęgnacyjne , teraz czas na twarz ! ;) Masło shea ? Brzmi super !

I kolejna dawka kolorówki, pomadki ♥ do tego ten krwisty czerwony lakier  ♥
BELL
FB



Jak ja kocham takie cudaczki ! ;) Obrus na święta już mam więc można już przygotowywać dom do świąt ;D No i ten renifer ☻ Rozkochał mnie w sobie ;D Wszystko od Kik - FB


CHERRY SOAP - FB - Instagram
 
I na koniec pachnidełka od  ZIELONY KREDENS 
FB .
Kolejne mydełko do kolekcji ♥ I dzięki Martynie mogę rozkoszować się zapachem kawy a nie lawendy ? :D 
I to by było na tyle ( albo aż a nie tyle :D ) 
Tak więc widzicie że mam co testować ;) Już parę produktów jest w użyciu, więc możecie spodziewać się recenzji ;) Jeżeli szczególnie Was coś zainteresowało, dajcie znać ;) A może same coś miałyście z tych kosmetyków i chcecie podzielić się opinią na ich temat ? ;) 
Buźka

58 komentarzy:

  1. Och jak zazdroszcze mydlanych rewolucji <3 jestem mydłoholikiem a do tej pory nie zetknęłam się z tą marką!
    Poza tym Iva Natura, Wytwórnia Mydła - no bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku! Ile skarbów! Teraz masz pełne ręce roboty przy testowaniu i fotografowaniu :)
    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdro :D Przez pół roku masz spokój od zakupów hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam/mam sporo produktów z Indigo i bardzo je lubię. Myślę więc, że też będziesz zadowolona :) Misia sama bym chętnie przygarnęła, uroczy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudowności! Zazdroszczę Ci piekielnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam/mam sporo produktów z Indigo i bardzo je lubię. Myślę więc, że też będziesz zadowolona :) Misia sama bym chętnie przygarnęła, uroczy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne upominki dostałyście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze i spotkania i Tych cudowności! ;) chciałabym kiedys wybrać sie na spotkanie blogerek...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, wspaniały blog. będę częściej zaglądać.
    zapraszam do siebie, liczę na komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ile wspaniałych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Same dobroci widzę :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/przyznam-szczerze-ze-nigdy-nie-miaam.html

    OdpowiedzUsuń
  12. no, no same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. same fajne rzeczy :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo tego wszystkiego ;)
    Jest co testować ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne upominki! Chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim spotkaniu blogerek :) To miłe móc dostać co i później przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tego wszystkiego! Masz co używać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle dobroci! Zazdroszczę. Żałuję, że nie ma takich spotkań w okolicach mojego miasta ;( Mam nadzieję, że kiedyś się odbędzie, a tymczasem pozostaje mi podziwianie relacji z takich wydarzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz cudowności do testowania:) Teraz czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ileż dobroci, miłego testowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. ile cudownych prezentów wow!

    również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudowności, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  22. No nic tylko życzyć miłego korzystania z tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzje mydełka piwnego ;p Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne upominki! Serię Active od Oillan bardzo lubię, a misiek Indigo skradł moje serce. Jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudeńka :D Zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. po prostu szaleństwo - :D mega tego duuuużo!!!! zazdro :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WoW! Imponująca ilość rzeczy, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale wspaniałości :D Super testy się zapowiadają!

    OdpowiedzUsuń
  29. Same wspaniałości :) udanych testów ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bunia i co Ty będziesz z tyloma kosmami robiła a?

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne niespodzianki :) sama dumam nad rzęsami bo moje są raczej liche, tylko nie wiem czy sobie poradzę;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile tego jest *.* Zazdroszczę tylu cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile cudowności <3 Sama chciałabym wziąć udział w takim spotkaniu :) Tyel o tym czytam i to naprawdę super inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile cudowności. Też bardzo lubię naturalne mydełka, teraz masz całkiem spory zapas.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałości same, oleje kocham :) Również zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile wspaniałości! :) Ciekawi mnie to mydło piwne:P

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale duzo fajnych rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niecierpliwie czekam na wpis o mydle piwnym :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudeńka! wszystko z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmm...same cudeńka :) życzę miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  41. Same wspaniałości :) Oby dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam podkład z Bell i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.