piątek, 11 listopada 2016

Rocznicowe spotkanie blogerek Podlaskich .

Hej ;) 

Pewnego pięknego  październikowego dnia ( dobra żartuję, wcale nie pięknego bo padało i było szaro ;( ) odbyło się rocznicowe spotkanie blogerek. Mianowicie było to 22.października ;) 
Gwoli wyjaśnienia - część Was zada sobie pytanie ( jakie rocznicowe jak Suchocka ma bloga od paru miesięcy ? ) no tak, suchockapaula istnieje od paru miesięcy ;) Natomiast land-of-bliss  - Trzy lata ;) Tak więc nie jestem Świeżakiem w blogosferze ; ) Te cudowne trzy lata dały mi mnóstwo radości, poznałam cudowne osoby, z którymi spotykamy się nie tylko na spotkaniach blogerek, ale również poza nimi ! I łączą nas nie tylko rozmowy o kosmetykach ;) 
Więc gdyby ktoś zapytał mnie co przez te lata dało mi blogowanie, to odpowiedź byłaby prosta - najcudowniejsze co otrzymałam to cudowne kobiety, które wniosły w moje życie - każda coś innego ;) Godziny plotek, hektolitry wypitej kawy, herbaty ♥ Prócz znajomości które przeniosły się do realnego życia, nie należy zapominać o wszystkich tych cudownych kobietach, których nie miałam przyjemności jeszcze poznać ale relacje które łączą nas przez kabelek są równie fajne ! ;) I mam nadzieję że będzie dane nam spotkać się ! ;) 
No ale wracając do tego października, i do tego spotkania ! ;) Bo przecież o tym miałam pisać ;) 
A muszę napisać że to spotkanie było zupełnie inne niż wszystkie do tej pory ;)
Było wyjątkowe !
Czym się różniło od wszystkich spotkań ? No praktycznie wszystkim !! 
Prócz najlepszego składu :*

Spotkanie odbyło się u Oli, która zadbała byśmy czuły się jak u siebie w domu. 
A prócz tego, w naszym spotkaniu byli uczestnicy wyjątkowi !  Mianowicie mam na myśli tu maluchy ! ;) Oli córeczkę , Magdy dwie córeczki, Kasi synusia i Magdy brzuszek ! ;D
Głównymi organizatorkami tego spotkania była Ola i Magda.
Z racji tej że spotkanie odbywało się w domku, postanowiłyśmy że każda coś od siebie przyniesie ;)) Ja zaserwowałam jedną z moich ulubionych sałatek ! Z zupek chińskich, ogóreczka, kurczaczka i kukurydzy ;) Pozostałe dziewczyny również udekorowały swoimi daniami stół ;) Furorę bez wątpienia zrobił blok Magdy ! ;D Mniami ;D
Prócz tego Pyszne.pl dało nam możliwość zamówienia ciepłego jedzonka ;) Umożliwia ono zamówienie jedzonka, z danej restauracji, i dostarczeniem do domu na wcześniej ustaloną godzinę.



Gdy nasze jedzonko dotarło córka Oli  poinformowała nas o tym dobitnie " Mamo, mamo ktoś się dobija " ;D Oczywiście my tak zagadane nie usłyszałyśmy tego dobijania !! :D



Jeżeli chodzi o dostarczenie nam jedzonka - wszystko było na czas, punktualnie, było świeżo, cieplutkie i przede wszystkim PYSZNIE ! ;)



 Z racji tego że było to takie pierwsze spotkanie na nowych włościach Oli postanowiłyśmy zrobić jej małą niespodziankę ;) I obdarowałyśmy Olę bonami do Kik-u i Kawusią ! ;))

Ah ja taka Pyza Miki, zaczęłam od jedzenia ! ;D Wybaczcie łasuchowi no ! :D
Ale trzeba przede wszystkim wspomnieć o dekoracjach, które zapewnił nam  PartyDekor  ( zapraszam również na FB )



Chociaż jestem dużą dziewczynkom, pierwsze co zrobiłam gdy wpadłam do Oli do domu to zaczęłam oglądać te słodkie ozdoby ;) 



Ewidentnie ozdoby dla łasuchów - takich jak ja :D



W takich maskach biegały dziewczyny !! :D Niestety tego okropna ciotka Paula nie podkradła im :D 



Jeszcze muszę pokazać Wam jak pięknie wyglądała nasz zastawa ♥ Jak impreza dla prawdziwych księżniczek :D

Pozdrawiam Was ja - Pyza Miki ;D


Generalnie jest to rocznicowe spotkanie - rocznica 3 lat ;)) Ja niestety nie uczestniczyłam w tym spotkaniu, które odbyło się 3 lata temu ;) Dołączyłam do grona dziewcząt jakiś czas później ;) Nie wypowiem się co do tego spotkania sprzed 3 lat, ale gdy dołączyłam do grona blogerek Podlaskich, zostałam przyjęta bardzo ciepło i miło ;) Moje pierwsze spotkanie wspominam bardzo miło i udanie ;)

Czas na spotkaniu mijał w tempie błyskawicznym ! ♥
Nawet nie zauważyłam, że już było trzeba uciekać, i dać spokój Oli domowi :D hihi
Prócz cudownego po południa spędzonego w gronie fantastycznych babeczek, każda inna, jednocześnie każda rewelacyjna !
A wisienką na torcie, były upominki, które otrzymałyśmy ;)
Chciałabym Wam ciutkę pokazać, taki przedsmak tego wszystkiego ! ;)



 


FB 

 
FB



 


FB



DAX 
 









FB












Mydlane Rewolucje













FB



 





FB 


Kik - FB




 

 



 FB





CHERRY SOAP - FB - Instagram

Ale to nie wszystko ;)) Dziewczyny zadbały też o najmniejszych uczestników spotkania ! ;) Bo dlaczego tylko duże dziewczyny miały cieszyć się z prezentów ( kosmetyków ) ? :D Maluchy też dostały cudowne upominki !! ;) A wszystko dzięki sponsorom : 









FB


FB 





Kochani, mam nadzieję że Was nie zanudziłam ;) I że chociaż garstka z Was dotarła do końca ;) 
 Z tego miejsca chciałabym podziękować bardzo Oli i Magdzie, które stanęły na wysokości zadania i sprawiły że ten dzień był magiczny, byłam organizatorką spotkania raz, i wiem ile energii i pracy trzeba włożyć w zorganizowanie tak cudownego spotkania ! ;) Także dziewczyny bardzo dziękuje ;*
Jak i również sponsorom, którzy niewątpliwie umilili nam ten dzień , upominkami ! ;) Byli taką miłą wisienką na torcie !;) 
I jeszcze chciałabym podziękować pozostałym dziewczynom, bo gdyby nie cała zgrana ekipa nie byłoby to tak udane spotkanie ;) 

Buźka :*


32 komentarze:

  1. Cudny dzień miałaś:) I ile ciekawych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Takie spotkania są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spotkanie i ile upominków! Jestem ciekawa co zawiera w sobie zestaw od Indigo Nails :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie:) i cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula Ty mycho 😊 no pewnie że było super, sami swoi to co miało nie być 😀 buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula w tych uszach Miki jest ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra, chciałabym kiedyś pójść na takie spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkać się z Wami to sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że spotkanie było udane ;) a upominki cudneee..

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są takie spotkania, moc energii...
    Ślicznie wyglądałaś MIki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo cudownych kosmetyków ;) Najlepsze jest to, że można miło spędzić czas na pogaduszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, widać, że naprawdę świetne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są takie spotkania, zwłaszcza w takim znanym gronie;) A upominki rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym wzięła udział w takiej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie spotkania. Ciekawa jestem co kryło się w paczce od Indigo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie spotkania. Tylko pozazdrościć. :-) Prezenty bardzo interesujące. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spotkanie i fajny pomysł by spotkać się w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To musiał być fantastyczny dzień :-) Uwielbiam takie spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow extra ! musiało to być bardzo udane spotkanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile wspaniałych prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna, pozytywna Miki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. musiało być super ;) Świetna fotorelacja! Ja niestety bloga mam dopiero od niedawna, ale ... ale... liczę, że kiedyś wezmę udział w takim spotkaniu! :D Dzięki Kochana za odwiedziny! Z chęcią będę do Ciebie zaglądać częściej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.