poniedziałek, 28 listopada 2016

Denko & nowości Listopada ;)

Hej ;)

Jak Wasz Poniedziałek ;> Czy należycie do tych osób, które nie lubią poniedziałków ? Czy z werwą wstajecie rano w Poniedziałki do pracy ? ;))
Dziś, jak przystało na koniec miesiąca czas na denko listopada ;) I malutkie, tyci tyci nowości ;)

Tak jak ustaliliśmy : 
Zielono będą kosmetyki, które spisały się u mnie na medal.
Niebiesko , te które były przeciętne, ale nie były bublem.
Czerwone, te które nie spisały się w ogóle - buble.

Tym razem nie uda mi się podzielić tego jakoś kategorycznie, będzie bardziej ogólnie po kategoryzowane , gdyż jest tego garstka :(
Nie popisałam się w tym miesiącu denkiem ;d Na otwierałam wszystkiego i o ! :D


Pielęgnacja ciałka :


1. Syberyjski Szampon nr 4 na kwiatowym propolisie dla objętości i blasku -
bardzo lubię szampony Babuszki ♥ Świetnie sprawdza się na moich włosach, pięknie je odżywia ♥ No i mój facet mi go podebrał i zawzięcie używał ! :D
2. Balea - Malina&Magnolia - żel pod prysznic - RECENZJA
3. Bilou - splashy melon - Pianka pod prysznic - RECENZJA

Kremy do rąk


4. Tołpa - krem do rąk - RECENZJA 
5. Krem do rąk - no name - malinowy - krem był dołączony do mydełka, taki ot bubel, który w sumie nawilżał na parę sekund.


6. Axe - antyperspirant - piękny zapach, ale jeżeli chodzi o jakieś blokowanie potu, to niestety nie spisywał się wyśmienicie, raczej średnio. Dlatego średniak ;)
7. Palmolive - piankowe mydło - Jaśmin - cudo cudo cudo ♥ Uwielbiam mydła w piance z Palmolive !


8. Mexx - jedna z moich ulubionych perfum ♥ 


9. Dermaglin - maseczka Kleopatra - najmniej przypadła mi do gustu - jeżeli chodzi o moje ukochane maski Dermaglin.
10. Dermaglin-  maseczka przeciwtrądzikowa - cudowna ♥ Świetnie oczyszcza buźkę, do tego je bardzo ładnie matuje !
11, 12 . Dermaglin - oczyszczająco odżywcza- kolejne cudo ! Tak samo świetnie oczyszczona twarz, a do tego ładnie nawilżona, rozświetlona. 
13,14. Bandi - maska oczyszczająca - wielkie rozczarowanie, efektu praktycznie żadnego :(
15,16. Bandi - maska nawilżająca - ta z kolei mnie bardzo mi się spodobała ♥ Bardzo ładnie nawilżyła buźkę, rozświetliła ją delikatnie ! Efekt bardzo mi się spodobał
17,18. Tołpa - maska peeling hydroenzymatyczny - ciekawie zadziałały na moją cerę, delikatne ale widoczne działanie nawilżenia, oraz delikatne oczyszczenie. Bardzo przyjemna buźka w dotyku po użyciu przez długi czas ♥


19,20,21. Equilibra - aloesowy żel - zapach bardzo nie przypadł mi do gustu :( Pienił się dobrze, dobrze oczyszczał, ale ten zapach mnie nie zachęcił ;)
22,23,24. Equilibra - Szampon - świetny, fantastycznie oczyszczał, włoski były puszyste i nawilżone.
25. Palmers - balsam do ciała - cudowny ! Po tej próbce chcę kupić pełnowymiarowy produkt ♥ Zapach i nawilżenie ekstra ;)
26. Apis - Nawilżające mleczko do ciała - nawilżenia nie odczułam żadnego :(
27. Apis - krem z mleczkiem pszczelim i witaminą A i E - Przyjemnie odżywił buźkę, chętnie bym wypróbowała pełnowymiarowy.
28. Krem rozświetlający - nawilżenie na plus, rozświetlenia nie zaobserwowałam.
29.Ziaja - krem nawilżający - nawilżenie na plus ! ;) Lubiłam tą linię z liśćmi manuka ;]


30. Mydlane rewolucje - mydło piwne - RECENZJA
31. Manufaktura kosmetyczna- Masło Shea - taki mój mały ratunek na wielkie przesuszenia ♥
32. Fitomed- mój krem nr8 - bardzo dobrze nawilżał.
33. Niebieski kwiat- balsam cynamon ♥ Ja jako fanka cynamonu, bardzo się nim zachwyciłam ;) Nawilżał cudownie , a do tego pachniał pięknie ♥


Kochane chciałabym nadmienić że próbki traktuję z przymrużeniem oka, i jest to moja opinia po użyciu niżeli obszerna recenzja ;) Więc są to moje pierwsze skojarzenia co do używanych próbek ;) Które idealnie sprawdzały mi się na krótkich wyjazdach ;))

Przejdźmy więc do nowości ! ;)
I tu jestem z siebie bardzo dumna ! :D Bo w moje rączki wpadł jeden, ale za to jaki cudak ♥

The Body Shop - maska z ryżem i żeń-szeniem.


Edit :
Zapomniałam pochwalić się wygraną z Kosmetykizameryki.pl


Powiem Wam że postanowiłam że do lutego nie będę kupowała żadnych kosmetyków !! ;) Żeby troszkę uszczuplić zapasy ;) Czekam jeszcze na paczuszkę z Ali ;) I maleństwa kosmetyczne ;)
Mam nadzieję że uda mi się wytrzymać w postanowieniu !! :)

A jak u Was ? Denko większe czy nowości ? ;) 

59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Miałam parę wyjazdów i ona spisują się najlepiej w takich krótkich wypadach ;) hehe

      Usuń
  2. piankowe mydełko Palmolive muszę spróbować :) wow dużo próbek i maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej maski z The body shop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ile nowości, już widzę coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko. Syberyjski szampon mnie bardzo ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko, szczególnie jeśli chodzi o próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że typowo próbkowo :) z maskami z bandi miałam tak samo :D a ten kremik cynamonowy - posmarowałam go niechcący na twarz z podkładem (nie umyłam łap :D)... nie polecam :D zapomniałam, że cynamon działa rozgrzewająco i byłam w czerwone plamy :D za to idealnie działa pod pas neoprenowy przed ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja będę musiała wypróbować któryś z szamponów od Babuszki z tej serii:) I też uwielbiam maseczki Dermaglin i chyba wszystkie dobrze się sprawdzają;) Gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super nowości <3 zazdroszczę tylu masek i super cieni <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Balea z malinką pachnie cudnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje denko widziałaś już. W tym miesiącu wyszły mi troszkę tego. Z twojego denka znam szampon Babuszki tylko ja mam numer 3 akurat i też go UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zużycia, gratuluję wygranej:)
    Maseczki z Dermaglinu lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. Spore denko Kochana :) A jakie fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu wypróbować to mydło w piance, chodzi za mną już długo :D Fajne to Twoje denko, też szykuję na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalona, do lutego żadnych kosmetyków? :D Pozdrawiam :D.
    Bardzo ładnie Ci poszło w tym miesiącu!
    Jestem mega ciekawa produktu z TBS :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego. Ja też powoli wykańczam swoje zapasy :)
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam kilka pozycji z Twojego denka ;) Nowości są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile próbek! Podziwiam motywację, mi się nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę aż dziw, ale nie miałam żadnego z produktów, które pokazałaś :) Mnóstwo próbek! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile zużytych saszetek :D Też powinnam zabrać się za próbki :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Dermaglin-  maseczka przeciwtrądzikowa i używam ją już jak byłam nastolatką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale sporo próbek zużytych. Ja zawsze o nich zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maska z ryżem i żeń-szeniem wygląda nieźle chyba sama ją zakupię ;) Uwielbiam produkty Balea oraz Banii Agafii ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie więcej nowości niż denka, ale szału nie ma :)
    Świetna wygrana gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne denko, ja też jestem wielbicielką "Babci Agafii" Gratuluję wygranej♥ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tak ładnych zużyć i wygrania świetnej paczki kosmetyków MUA!

    OdpowiedzUsuń
  27. No no tylko 1 zakup? Jestem z Ciebie dumna!;D

    OdpowiedzUsuń
  28. zel pod prysznic malinowy bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Również miałam ten szampon od Babuszki Agafi :) Dla mnie genialny <3
    Zastanawiałam się nad zakupem tej samej maseczki z The Body Shop. Daj znać jak się sprawuje :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem wytrwała już prawie od roku. Denko trwa, ma się dobrze :) Nie kupuję nic, czego nie potrzebuję. Nie uległam nawet promocją -49% :) U Ciebie też dużo pustych opakowań, gratuluję i życzę powodzenia do lutego!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niczego póki co nie kupuję, wykorzystuję wszelkie zapasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spore denko, chciałabym wypróbować markę Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem Ci, że to denko wcale nie jest takie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego mydełka w piance jestem bardzo ciekawa kusi mnie od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Szampony Babuszki tez u mnie często goszczą, dobre i nie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zużycie :D Nie wiedziałam, że pianki Palmolive są też w takiej wersji :P Muszę poszukać, bo je ostatnio uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja póki co widziałam w PL limonkę i malinę bodajże, ta akurat jest z niemiec troszkę większy wybór tych pianek tam jest ;)

      Usuń
  37. Miałam tą maseczkę z TBS bardzo ją lubiłam i u mnie spisała się naprawdę świetnie :) jest niesamowicie wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. no niezłe to denko :D
    Miłego wieczoru Kochana! ♥
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow jesteś próbkoholiczką! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba nawet nie mam tyle próbek ile Tobie udało się zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie no! Z maskami żeś naszalała!! Piękne zużycia :) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawi mnie zapach żelu Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcie zrobiłaś tej maseczce z ryżem *-* gratuluję też wygranej - kosmetyki wyglądają super, czekam więc na twoją opinię na ich temat, warto czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna zabawa z tym denkiem.Kilkafajnychkosmetyków zurzyłaś.
    w wolnej chwili zapraszam Cię do mnie
    http://izkatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Sporo zużyłaś ;) Jestem ciekawa tej maski z TBS ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trochę się tego uzbierało ;) Żadnego produktu nie miałam :D Gratuluję wygranej ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie denka idą jak po grudzie. Głównie dlatego, że mam zobowiązania jeśli chodzi o recenzje i niestety często otwieram nowe produkty zanim choć w połowie zużyję poprzednie.
    Zaciekawiło mnie mydło w piance z Palmolive, nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest. A że mydła w piance B&BW bardzo polubiłam (jedynie cena nie przypadła mi do gustu) to z przyjemnością wypróbuję i te.

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie ten Mexx też na wykończeniu:-) chociaż bardziej lubię niebieska wersje:-) mam pełno próbek ale jakoś nie mogę ich zużyć :-/ pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.