niedziela, 20 listopada 2016

Pudełko zdrowia !

Hej ;) 

Jak Wasze dni kochane ? Moje uciekają jak szalone. Mam wrażenie że czas ucieka mi przez palce ;) 
Wiecie co kocham ? Te dłuuugie wieczory, które pozwalają mi cieszyć się zapachem książek, pozwalają mi usiąść pod kocem i czytać, i te hektolitry herbaty z miodem ♥ 
Okres jesienno-zimowy jest moim ulubionym okresem książkowym ;) Nigdy tyle książek nie pochłaniam jak w tym właśnie czasie ! ;) 
A Wy jak najchętniej spędzacie te dłuuugie wieczory ?
Kochane, jak wiecie sieć jest zarzucona mnóstwem różnych boxów ! 
Zaczynając od tej masy pudełek z różnorodnymi kosmetykami, kończąc na ..... tych z jedzonkiem ! 
I właśnie z takim pudełkiem dziś do Was przychodzę ;) 


Health Box to pudełeczko zawierające same zdrowe produkty !
W pudełku znajdujemy minimum 6 produktów, pięć z nich takich samych dla każdego, a jeden losowy ;)
Założeniem pudełka jest zdrowa żywność, wolna od chemii i wszelkich niezdrowych konserwantów. 
Jest to moje pierwsze tego typu pudełko ;) Bardzo mnie zaintrygowało, i postanowiłam sprawdzić czy jest warte tego zachwytu przez inne osoby ;) 
I tak w moje łapki wpadło listopadowe pudełko ! ;) 
A w nim :


Produktem który dostałam losowo są Figi suszone ; ) 
Gdy otworzyłam pudełeczko bardzo ucieszyła mnie jego zawartość ;)
Jest w nim wszystko co lubię ! 
No może prawie wszystko .. ;D



Na pierwszy ogień idzie Baton Warszawski - Czarna porzeczka i kokos . 
Oczywiście jak na wielkiego łasucha przystało baton poszedł na pierwszy ogień  ;D 
Konsystencja batonu przerażająca ;D bałam się że będzie typowo ciągutkowy - na szczęście okazała się mniej przerażająca przy bliskim spotkaniu. Jeżeli chodzi o smak batona ... czułam same ziarenka, które gdzieś mi w zębach trzeszczało. Kokos dla mnie kompletnie nie wyczuwalny. Batona koniecznie trzeba popić ;D Powiem tak, zjadłam - bo zjadłam, ale nie sięgnęłabym po niego więcej ;)



Cherry Tree - Konfitura Wiśniowa ( bez dodatku cukru ) 
Ostatnio owa konfiturka wylądowała na naleśnikach ! Delikatna kwaskowość idealnie wpasowała się. Uwielbiam wiśniowe przetwory ♥ Które mają w sobie odrobinę cierpkości, która jest wyczuwalna ♥ 
Idealnie spisuje się również na kanapeczkę ! ;)



Cherry Tree- Sok wiśniowy 100 % . 
Najlepiej smakuje w herbatce, jako dodatek ♥ Sam w sobie do picia też bardzo smaczny, aczkolwiek zostawiłam go jako wstawka do herbat ! ;) Lubię dodawać do herbaty wiśnię, malinę czy moją ukochaną aronię ;)


A jeżeli mówimy o mojej kochanej Aronii tutaj mamy ją w suszonej formie ;)
Przyznam szczerze że jeszcze nie spotkałam się z suszoną aronią - albo po prostu w sklepie nigdy nie rzuciła mi się w oczy. Idealnie sprawdza się jako dodatek do herbatki ( ja i te herbaty :D ) . Fajnie jest dorzucić odrobinę do sałatki owocowej ♥ ale również do musli ! Jestem zachwycona suszoną aronią !


Figi suszone - moje ukochane ♥
Powiem Wam szczerze, że dorzucanie do musli czy sałatki - okej, ale najbardziej lubię .... wziąć i szamać ♥ Tak po prostu ! 

Ostatnim produktem w moim pudełku jest Ryż Jaśminowy ;)
Jest to produkt według mnie najsłabszy ;) 
Oczywiście zostanie on zużyty do jakichś warzywek, rissotto czy innego dania z ryżem ;) 
Ale z przyjemnością widziałabym na jego miejsce coś innego ;)


I tak prezentuje się moje pierwsze pudełeczko ;) Mimo ryżu i niezbyt smacznego batona jestem z pudełka zadowolona ;) 
A wy co sądzicie o tym pudełku ? Może same zamawiacie tego typu pudełka ? ;)
Czekam na Wasze opinie !

Buźka ;*

59 komentarzy:

  1. Konfitury wiśniowej bym skosztowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość naprawdę super! Ucieszyłabym się chyba ze wszystkiego, no może sok i konfitura byłby odrobinę "zbędne" gdyż takie pyszności robi moja babcia i też są zdrowe :D Mmm, ale figi... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam, mniam!
    Porzeczki i kokos - zaskakujące połączenie - na batona rzuciałabym się chyba w pierwszej kolejności :) mimo wszystko he, he...
    U mnie też sezon iście książkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe produkty ;D chyba skuszę się na taki boxik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie ten baton smakował :p wcześniej w innym.pudle miałam truskawkowy i zjadłam na sile bo szkoda było wyrzucić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ryż jest raczej zbędny w tym pudełku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczku wiśniowego bym sie napiła z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo cudowności <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne to pudełko. Przydało by mi się zwłaszcza teraz kiedy staram się zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same rartytasy w tym pudełeczku :D Pierwszy raz widze takie, ale już mnie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  11. Z racji tego że od jakiegoś czasu zwracam sporą uwagę na to co jem takie pudełeczko to coś w sam raz dla mnie :)
    Uwielbiam ryż jaśminowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o takim pudełku ! Super zawartość aż mam ochotę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobroci :D Aż się głodna zrobiłam :D Idę coś przekąsić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam suszone figi:) I ten ryż jaśminowy brzmi ciekawie, jeszcze takiego nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pudełeczko. Ryż bardzo lubię i często go jem, ale jaśminowego jeszcze nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma czekolady więc się nie liczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sok wiśniowy <3 Pewnie jest pyszny ;) Ja tej jesieni niestety musiałam przystopować trochę z czytaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawartość, na konfiturę mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi tez czas ucieka, zdecydowanie za szybko :( swietne pudelko, nawet nie wiedzialam, ze jest takie zdrowe pudelko jak beglossy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym zamówiła takie pudełko, niestety jestem na wiele rzeczy uczulona i nie wiadomo co mogłoby się trafić :( Akurat w tym wszystko mi odpowiada, a baton warszawski kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest się na coś uczulonym podaje się im informacje na co i to Ci się nie trafi ;)) Bardzo fajna opcja, bo ja też nie wszystko mogę ;)

      Usuń
  21. Przyjemna zawartość, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha, ja ten baton również zjadłam, ale nigdy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszności :) Ryż jaśminowy bardzo lubię :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pychotka, konfiturę bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OOo takie pudełeczko jest idealne dla takiego łasucha jak ja;) natomiast trochę nie wiem co myśleć o tym batoniki, bo mialam na niego ochote i myslalam, ze bedzie fajny a tu psikus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno inne kompozycje smakowe są lepsze, ale po tej przygodzie z nim chyba nie mam chęci próbować innych :D

      Usuń
    2. Ja chyba szaleć i zamawiać też nie będę;)

      Usuń
  26. O, kolejne healthy pudełko! :D Mi się zawartość podoba, nawet ryż :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam oglądać zawartości takich pudełek chociaż sama jeszcze sobie takiego nie zamówiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. pudełeczko fajne ale to wszystko zależy od ceny czy jest jej warte ;) a taki baton mnie by się nawet spodobał ;) z pewnością ma dużo błonnika co na pewno korzystnie wpłynie na organizm ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pudełeczko, dla każdego z produktów znalazłabym zastosowanie! Batonik i konfitura jednak wygrywają, jesienią mam ogromne parcie na słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłabym zadowolona jedynie z ryżu i batona.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam i ja :) U mnie wszystko już zjedzone :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie spotkałam się jeszcze z tym pudełkiem. Wygląda jednak zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same zdrowe rzeczy :) uwielbiam takie produkty :)
    Obserwuję :*:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ekstra to pudełko! :D samo zdrowie <3
    ja też! ksiązka i herbata! ewentualnie nadrabiam filmowy świat :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Awesome box! Amazing products, thanks for sharing sweetie*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  36. pudełko rewelacja- nawet nie wiedziałam, że takie cudowności robią. Ten sok :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale cudna zawartosc tego boksu, produkty wygladaja na abrdzo ekskluzywne! zupelnie nie znam tych amrek, pudelka tez nie, wiec fajnie ze odkrylas przede mna cos nowego :)
    dodaje do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Same ciekawe produkty chyba sobie je zamówię ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/myda-naturalne-od-zapach-ciszy-dziaaja.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie jakoś nie ciągnie do pudełek z jedzeniem.... ;) Wolę kosmetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To pudełeczko smakowitości idealnie wpisuje się w moje upodobania :)
    miłego dzionka Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie kupuję żadnych pudełek, bo przeważnie coś mi w nim nie pasuje. W zamian wolę obie kupić coś potrzebnego lub coś przydatnego.
    Ostatnio lubię wieczorami czytać książki, ale wiadomo przy dziecku wielkich możliwości nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  42. Suszona aronia to i dla mnie coś nowego, też uwielbiam! I figi szamać i ryż jaśminowy zajadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. same dobroci
    podoba mi się u Ciebie więc zostaję
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie pudełko to jeszcze lepsze niż te z kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie zdrowe produkty :) Widzę tu wiele rzeczy, których nigdy nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.