sobota, 26 listopada 2016

Piwko w łazience ? Czemu nie !

Hej ;) 

Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam mydełka ! Nie tylko te w płynie, ale również uwielbiam kosteczki. Ta kostka jest wyjątkowa ! Bo nie dość że jest ręcznie robiona, to do tego naturalna ;) 
I jest nie tylko dla fanek/ fanów piwka ! ;) Abstynenci też zakochają się w tym mydle ;)




" Naturalne mydło na bazie kraftowego piwa, przeznaczone do delikatnego oczyszczania i nawilżania skóry. Wyjątkowy skład mydła sprawia, że nadaje się do codziennego użytku i jest odpowiednie dla wszystkich rodzajów skóry, również dla wrażliwej i suchej. Ze względu na zapach w szczególności polecane dla mężczyzn."


Dla zainteresowanych skład mydełka : 
oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rycynowy, olej palmowy, piwo 

Asortyment dostępny w Mydlanych Rewolucjach jest bardzo obszerny, myślę że każdy znalazłby coś dla siebie, począwszy od  mydełek z olejem z pestek dyni, oleju ze słodkich migdałów, z otrębami , idąc przez czekoladowe, i mnóstwo mnóstwo innych ;)
A nawet w asortymencie znajdziemy mydełka peelingujące ;) 
Dla każdego coś ...kolorowego, pachnącego  i cudownie wyglądającego ;)



Zacznę może od kształtu mydełka. Moja wyobraźnia działa ( i myślę że producent miał to również na myśli ) , dla mnie jest to kufelek piwa z wyraźną i nieregularną pianką ♥ 
Czy wy też to widzicie ? ;)) 
Aż zachciewa się wlać pyszne piwko do kufelka i przysiąść sobie i delektować się jego smakiem ! ;)
Jeżeli chodzi o zapach, piwko jest delikatnie wyczuwalne, ale nie jest to typowy zapach piwska, nie czuć tej goryczy, tej cierpkości. Dla mnie zapach jest bardzo przyjemny, jest odrobinę męski - ale mi to bardzo odpowiada ;)
Obawiałam się że mydełko będzie się bardzo słabo pieniło, zauważyłam że mydła naturalne raczej niezbyt mocno się pienią, tutaj było w miarę okej :) 


Podoba mi się to że mydło nie " rozpapucia  się " pod wpływem używania . Mam nadzieję że wiedzie o co mi chodzi, czasami jest tak że mydło przy używaniu staje się miękkie i mało przyjemne jest używanie go. 
Przyznam szczerze że mydełek nie używam do twarzy, żadnych ;) 
Mydło więc było testowane na rączkach i ciele.
Jeżeli chodzi o działanie mydła, jestem z niego bardzo zadowolona, bardzo dobrze oczyszcza ciało, nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Nie zauważyłam by wysuszał mi skórę. Wręcz przeciwnie, czułam że moja skóra jest lekko nawilżona, pozostawiało to mydełko delikatną powłokę na skórze - ale proszę nie mylić tego z pozostawianiem tłustego filmu  ;) 
Zaobserwowałam że moje dłonie nie potrzebują nawilżenia od razu po umyciu rąk. 
Podstawowe zadania mydełko spełniło ;) 
Zapraszam również na Instagram Mydlanych Rewolucji. 

A wy jakich mydełek najchętniej używacie ;> 
Macie swoich ulubieńców ;> 
Dajcie znać :)

Buźka

49 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego mydełka :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś piwny szampon i mydełko w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam borowinowe wersja z piwonią, lubię je do rąk wydajne i fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ukochany chętnie by takie przygarnął :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mydła używam wyłącznie w płynie te w kostce nie bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście można by dostrzec w tym mydełku coś na kształt lanego piwa i unoszącą się u góry piankę :) Ja piwa nienawidzę. Jego smak i zapach bardzo mnie odrzuca, więc i po piwne mydełko też bym nie sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę takie mydełko. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Korcą mnie te mydła, ale ja tych w kostce praktycznie nie używam, ale ... ciągle słyszę i czytam, że te naturalne, dobre, prawdziwe to inna bajka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zwolenniczką mydeł w płynie ;) Ale nie odmówię kostkom naturalnym ♥ :D Tak więc zwykle u mnie daje sobie ( i gościom :D ) wybór ;D stoją oba ;)
      Kochana mam problem, nie mogę ni jak zaobserwować Twojego bloga, kombinowałam i nie mogę znaleźć ;(( pomocy ! :*

      Usuń
  10. Faktycznie, kształt mydełka przypomina kufel piwa z pianką :) Bardzo nie lubię piwa, więc nawet najsłabszy aromat byłby dla mnie nieprzyjemny. Z chęcią jednak wypróbowałabym inne warianty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne mydełko, skład ma ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O mydle piwnym już gdzieś czytałam ale osobiście jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydełko mnie oczarowało. Jestem go bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piwkowe mydełko, no oszaleć idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o piwnym mydle :D Ciekawa sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie czytać tak miłą opinię o swoim produkcie. Bardzo dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczęściej używam mydełka Dove i to tylko do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa propozycja, może mydełko będzie pieniło się jeszcze bardziej w uzdatnionej wodzie? Tzn w wodzie bez chloru, fluoru i osadu mineralnego. Taką wodę można mieć dzięki filtrowi kąpielowo-prysznicowemu z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za mydłem w kostce, choć mam nadzieję, że zmieni się to gdy będę mieć wannę ;) Wtedy zamiast rozdawać zawsze można sobie mydło wrzucić do wanny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiło mnie to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę pobudza wyobraźnie , ja cały czas próbuje nowych rzeczy :)!
    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty to jak coś wymyślisz!:) ja rownież lubie mydła:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O,piwne mydełko,jeszcze takiego nie miałam :D
    Ja się kostek nie boję do buzi,używam i tych naturalnych,i 'zwykłego' Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mydła do rąk to jedynie w płynie zaś do pędzli w kostce ;) Do twarzy ostatnio otrzymałam bardzo fajne mydełko i zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę ;)

      Usuń
  26. sporo dobrego słyszałam o piwnych kosmetykach, ja mam ochotę na coś do włosów z piwem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałem kosmetyki piwne i powiem, że bardzo dobrze się sprawdzały :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Mhm, brzmi mega ciekawie! Jeszcze nie miałam styczności z piwnymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To mydełko jest bardzo ciekawą propozycją! Chyba zakupię takie lubemu :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję i zapraszam na rozdanie! Będzie mi miło, jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów :)

    Mydełka nie znam, ale piwne kosmetyki nie są dla mnie nowością- mam szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne mydełko, ma dobry skład, a piwo juz od dawien dawna wykorzystywane jest w kometkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam że produkują piwne mydełko,ale chętnie bym je przetestowała, i mój mąż pewnie też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie myślałam, że może być piwne mydło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za mydłami w kostkach, a już takiego o zapachu piwa z pewnością nie chciałabym przetestować, ale może kiedyś zajrzę do sklepu w poszukiwaniu innych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm nie słyszałam o takim mydełku, myślę, że warto przyjrzeć się jemu bliżej. Ja zastanawiam się nad kupnem mydełka Aleppo - podobno jest rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.