wtorek, 1 listopada 2016

Troszkę pustaków, i odrobina nowości.

Hej ! ;) 

No to zaczynam denkowanie! Nie idzie mi jeszcze tak dobrze, ale staram się jak mogę ;D Miejmy nadzieję że będzie tylko lepiej i z biegiem czasu nauczę się najpierw skończyć zanim zacznę coś nowego ;D Największy problem mam z żelami pod prysznic ;D A u Was ? Co Wam sprawia największy problem ? Czy jesteście mistrzyniami denkowania ;> 
Umówmy się że na : 
Zielono będą kosmetyki, które spisały się u mnie na medal.
Niebiesko , te które były przeciętne, ale nie były bublem.
Czerwone, te które nie spisały się w ogóle - buble.

 

Do włosów : 

1. Artego - szampon do włosów - RECENZJA 
2. Organix - szampon do włosów - RECENZJA
3. Organix - odżywka do włosów - RECENZJA



 Do ciała : 

4. Balea - Creme bad - Jabłko&Cynamon - moja ulubiona kompozycja zapachowa, wydajność genialna, zapach cudowny, pieni się rewelacyjnie !
5. Treaclemonn- peeling do ciała - RECENZJA
6. Lactacyd - żel do higieny intymnej. 
7. Isana - mydło w płynie - nie jest to mydło które zawładnęło moim sercem, rozczarował mnie jego zapach - myślałam że będzie to kompozycja pierników, świąteczna, a niestety zapachu - brak, jakiekolwiek. Pieni się, myje, ale to nie to, szkoda że zanim spróbowałam to kupiłam zapas ;D



Twarz : 

8. Absolute Care - żel do twarzy - kompletnie się u mnie nie spisał, miałam wrażenie niedomytej twarzy, nie zauważyłam żeby moja cera poprawiła się podczas używania tego żelu. Natomiast pojawiało się wiele nowych wyprysków.  Kompletna porażka. Idealnie natomiast spisał się do mycia pędzli ;]
9. La Roche Posay - effaclar duo - RECENZJA



 Różne : 

10. Balea - pianka do golenia -  Tak tak jest to pianka MEN :D a ja WOMEN :D Ale kocham pianki dla mężczyzn ☻
11. Złuszczająca maska do stóp  - uwielbiam , szczególnie w jesiennym czasie, gdy moje stopy jej potrzebują .
12. Colgate - pasta do zębów.




Do ciała : 

13. Rexona - cotton dry - antyperspirant - kocham antypoty od Rexony, ale ten rozczarował mnie na całej linii . Był okropnie duszący ! Zapach był bardzo mydlany ! KOSZMAR :(
14. Eveline - serum intensywnie wyszczuplająco-ujędrniające - omijam kosmetyki Eveline szerokim łukiem, natomiast to serum otrzymałam na jakimś spotkaniu i jakoś je zużyłam ( czeka mnie jeszcze jego rozpalony brat :D ) Powiem tak, z pewnością serum jest znane każdemu, u mnie nie spisuje się w ogóle, tyle że marznę po nim jak szalon :(
15. Biotanic - Olej z baobabu -kocham oleje ! Ten spisał się idealnie do włosów !  Były takie jak uwielbiam. Posiadaczki włosów blond wiedzą że trzeba się napracować aby mieć ładne zdrowe włosy, a oleje bardzo w tym pomagają !
15. Ekert nails - masełko do ciała - bardzo przyjemnie nawilżające masełko . Jego gramatura idealnie spisze się na wyjazdach !




Kolorówka : 

16. Revlon Color Stay - mój ukochany podkład, któremu jestem wierna od x lat ;) To chyba mówi samo za siebie .
17. Eveline - pomadka nawilżająca - tak jak wspominałam, kosmetyków Eveline nigdy nie kupuję sama, owa pomadka jest podarunkiem spotkaniowym, żadnych wartości ochronnych i nawilżających . Ot takie mazidło by pomazać.
18. Oriflame - tusz do rzęs- nie mam pojęcia skąd wpadł w moje ręce, ale bardzo się u mnie spisał, idealnie rozczesywał rzęsy, ładnie je podkręcał. 
19. Yves Rocher - tusz do rzęs - również przypadł mi bardzo do gustu, sprawiał że moje rzęsy były widoczne ( a o to nie łatwo! ).
20. DKNY - Be delicious - moje kochane jabłuszko ♥




I to by było na tyle jeżeli chodzi o moje denko ! ;) Mam nadzieję że z biegiem czasu będzie tylko lepiej ! ;) 
A teraz jeszcze kilka nowości, które pojawiły się w październiku w mojej kosmetyczce ;)




1. Skin79 - krem BB - zachwalany przez wszystkich kremik BB, więc zobaczymy jak się spisze ;)
2. Bourjois -Tusz do rzęs - już skradł moje serce.
3. Pharmaceris - Delikatny fluid intensywnie kryjący - też bardzo chwalony przez wiele osób, więc postanowiłam spróbować jak spisze się u mnie.
4. La Roche- Posay - Effaclar Duo - kolejna tubka idealnego kremu ♥




5. Sally Hansen - żel do skórek .
6. Patyczki .
7. Rydełko do pazurków. 



8. Kneipp - Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli - Aromatyczna chwila relaksu.
9. Kneipp - Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli  - Na dobranoc.

Płyny otrzymane w ramach współpracy z Kneipp . 


10. John Frieda - szampon do włosów .
11. John Frieda - odżywka do włosów.



12. Maska do stóp . 
13. Lactacyd - płyn do higieny intymnej. 


I to by było na tyle ;)

Mam nadzieję że najwytrwalsi wytrzymali do tego punktu ! ;) Mam nadzieję że Was nie zanudziłam ;)
A teraz lecę oglądać Wasze denka, nowości , i inne ważne recenzje ;) 

Buźka

32 komentarze:

  1. Z twojego denka kojarzę tylko mydło z isany, z racji tego,że miałam ich żel w dokładnie takim opakowaniu, który pachniał krówkami co bardzo ciekawe. Mydła nie miałam i jak widać na szczęście chyba :) A nowości bardzo mi się podobają,szczególnie te płyny z Kneippa, które kuszą mnie zewsząd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam większości produktów z twojego denka, ale z tymi nowościami już jest u mnie troszkę lepiej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że z kremu BB będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, na pewno pojawi się tu moja opinia ! ;) Buźka

      Usuń
  4. Nowości bomba ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko z Isany i podkład z Revlonu na pewno kupię na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka nie polecam - u mnie się nie sprawdziło ;(

      Usuń
  6. Miałam kilka z tych produktów, ale większość to dla mnie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydło z Isany bym sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twoich nowości miałam tą odżywkę John Frieda i była super;) Te żele do kąpieli muszą mieć śliczne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lactacyd bardzo lubię ale produktów isana unikam jak ognia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. duze denko, zaciekawiła mnie złuszczająca maska do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne denko, u mnie dwie reklamówki leżą do opisania ... Tylko kiedy.
    Ja zagladam na stary blog, szukam a jakoś nie wpadło mi w oczy ze jesteś tutaj :D
    Obserwuje bo lubię Cie czytać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana bo tylko na FB pisałam, że się tu przenoszę ;))

      Usuń
  12. Właśnie jestem w trakcie stosowania płynów Kneipp. Pisałam o nich niedawno na swoim blogu :)
    Świetne denko - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę jakie zużycia spore:) DKNY - Be delicious - też mi sie podoba to jabłuszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę zainwestować w te złuszczające skarpety co by me stópki odskórzyć;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kocham oleje ale tego z baobabu jeszcze nie miałam niestety ;p ciekawe jak by się u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tę maseczkę złuszczającą do stóp mam ochotę :) Produkty Eveline z linii Slim bardzo dobrze u mnie się sprawdzają - efekty są rewelacyjne, ale to chłodzenie ( też marznę po nim jak szalona ) i " rozgrzewanie " po którym piecze okrutnie skóra, mnie wnerwiają :) Lubię slim`y bez właściwości mrożąco-piekących, dlatego z nich zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko. Także uwielbiam podkład z revlonu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tych sobroci- jestem ciekawa tego szamponu macedamian

    OdpowiedzUsuń
  19. skąd ma to serum od sally hansen? kurcze nigdy nie mogę go znaleźć! :P musiałam pocieszyć się tym z kiwi :P.
    A be delicious też uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Twojego denka znam podkład Revlon, a z nowości tusz do rzęs Bourjois ale nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Effaclar Duo i remover Sally Hansen to dwa cuda, do których na pewno będę wracać. BB od Skin79 mam chyba w starszej wersji (niskie, szersze opakowanie) i nim też jestem zachwycona, jednak jest tak wydajny, że gdyby nie data ważności, miałabym jeden na całe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedne z moich pierwszych i bardzo lubianych perfum, dużo mam z nimi wspomnień ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też nie spisała się Rexona. Jestem fanką deo Dove :) za to pasta Colgate też u mnie jest kitem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże ... kobieto szare mydło by wystarczyło do wszystkiego :D Rozpustnica

    OdpowiedzUsuń
  25. Żel do skórek od SH mój jesienny hit:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.