czwartek, 22 września 2016

Zdrowe włosy ? Żaden problem !!

Hej ;) 

Niezwykle dużą uwagę przykładam zawsze do pielęgnacji włosów. Włosy farbuję już od paru lat, na dodatek jestem zakochana po uszy w blondzie, więc moje włosy są narażone na wiele czynników zewnętrznych które negatywnie wpływają na stan moich włosów. A na dobór wszystkiego flirtuję z prostownicą ! Tak więc widzicie same że moje włosy ze mną ławo nie mają! Ale gdy odwiedzam fryzjera, zawsze słyszę " wow, Pani Paulo kondycja włosów jest świetna, szczególnie jak na blond " zwykle wtedy jest odetchnięcie z ulgą, że moje starania nie idą na marne. 
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o moim niedawnym odkryciu, jest to duet który porwał mnie od pierwszego użycia. 
Firma OGX zawsze mnie zachwycała ale jakoś z daleka, z półki, natomiast ostatnio postanowiłam przyjrzeć się jej bliżej :) 
Miałam nie lada wyzwanie gdyż gama kosmetyków OGX jest dość pokaźna. Jednakże po dłuższym zastanowieniu wybrałam Macadamia oil .


Buteleczki według mnie są cudowne, ich pękatość i całokształt umila użytkowanie. Jeżeli chodzi o kwestię wydobywania produktu nie ma żadnego problemu. Musicie mi wierzyć że na łazienkowej półce też prezentuje się rewelacyjnie ;)
Skład dla zainteresowanych : 
Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Macadamia Ternifolia (Macadamia) Seed Oil, Panthenol, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydrolyzed Keratin, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Extract, Glycerin, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Isopropyl Alcohol, Dimethiconol, Polyquaternium-37, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PPG-1 Trideceth-6, Fragrance (Parfum), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Yellow 5 (CI 19140), Red 40 (CI 16035), Red 33 (CI 17200).



Zacznijmy nasza opowieść od szamponu. Na wstępie muszę nadmienić, że uwielbiam gdy wszystko się bardzo mocno pieni! Zawsze sobie z tej piany pod prysznicem na włosach układam najróżniejsze fryzurki ♥ ;D Powyższy szampon nie zawiódł mnie w tej kwestii, bardzo dobrze się pieni, i wcale nie potrzeba do tego pół opakowania żeby piana była satysfakcjonująca . Przyznam szczerze że wydajność szamponu jest imponująca, fakt teraz mam dużo krótsze włosy, ale są one gęste więc tak czy inaczej potrzebuję " trochę " produktu ! Jakie jest działanie szamponu ? Zapraszam do dalszej części !


 Zanim opowiem Wam o efektach uzyskanych po używaniu szamponu chcę co nie co wspomnieć o niezastąpionej odżywce, a efekt końcowy jest  .... zasługą obu tych produktów,  w pojedynkę ich nie używam, więc i podsumowanie musi być wspólne! 
Odżywka ma konsystencję bardzo gęstą! Już odrobina produktu wystarczy by móc wysmarować całe włosy. Odżywkę należy trzymać na głowie od 2 do 3 minut, co jest dla mnie zbawienne, gdyż gdy widzę na opakowaniu żeby trzymać odżywkę po 10-15 minut, to gotuje się we mnie gdyż najzwyczajniej w świecie nie mam praktycznie nigdy tyle czasu ;) Wiecznie w biegu. Tak więc 3 minuty wystarczą by Twoje włosy były odżywione i zdrowe ! 

Teraz przejdę do obopólnego działania, jak wspominałam używam tych produktów w duecie. 
A duet ten zapewnia że moje włosy są tak miękkie, że czasami łapię się że siedzę i najzwyczajniej w świecie dotykam i głaszczę swoje włosy :o 
Nie należę do osób które uważają że rozdwojone końcówki można " skleić " cudownymi szamponami i odżywkami, jestem zwolenniczką zapobiegania rozdwajaniu włosów! Dzięki tym produktom nie zaobserwowałam żeby mi się włosy rozdwajały. 
Włosy mają zdrowy wygląd, są lśniące i nie elektryzują się.
Z łatwością się rozczesują i są podatne na modelowanie. 
Ah! I zapach, kosmetyki pachną bardzo delikatnie i subtelnie, nie jest to żaden nachalny zapach na bazie mydła ! Przyjemne dla noska !

Podsumowując : Jestem zachwycona, cieszę się że zdecydowałam się zakupić ten duet, już mam w planie kolejne z tej firmy!  Czy wy znacie jakieś produkty z tej firmy ? ;) 

Czekam na Wasze opinie! ;)

32 komentarze:

  1. Moją uwagę zawsze zwracają opakowania tych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wariant z olejem makadamia z chęcią kiedyś wypróbuję, skoro tak świetnie się sprawdza;) Znam firmę i mam wersję z keratyną, choć szczerze powiedziawszy skład jest bardzo podobny, więc liczę że będę zachwycona tak jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam je nawet kusiły mnie ostatnio ale nie wiem czemu nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o kosmetykach tej marki, żadnego jeszcze nie miałam. Muszę to zmienić!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować :) kiedyś miałam niebieską wersję ale to daawno dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam w Hebe te produkty - muszę sie w nie zaopatrzyć,

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam na ten zestaw ochotę swojego czasu ale w końcu zaniechałam;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam niestety ale ich opakowania zawsze mnie kusiły, głównie wersja kokosowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty te mają spore grono zwolenników i nic dziwnego, bo skład rzeczywiście jest bogaty. U nas najlepiej sprawdza się na włosach olej kokosowy. Pozdrawiamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie raz przechodziłam koło tego duetu, ale się jeszcze nie zdecydowałam...:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo długo szukam czegoś idealnego dla moich włosów. Szczególnie odżywki, której nie muszę trzymać przez 10 minut - też nie mam na to czasu. Kupię ten duecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że obydwa produkty są jak najbardziej godne poznania! Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mega jestem ciekawa tych kosmetyków, a teraz jeszcez bardziej ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa, bo nie znam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Chyba też się skuszę, uwielbiam jak w składzie jest macadamia oil, moje włosy dobrze tolerują :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tego dueciku, ale chętnie bym się skusiła :)

    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam go na półce w drogerii ale jakoś specjalnie się nie przyjrzałam - a tu taka perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chetnioe bym wypróbowała, włosy mam przesuszone rozjasnianiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze tych produktów, ale z chęcią przetestuję :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje włosy nie rozdwajają się a częściej łamią, kruszą, są wielokrotnie rozjaśniane, jesień i zima to dla mnie czas kiedy poświęcam im więcej czasu np. olejując . chciałabym wypróbować tą serię kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo byłam ciekawa tych produktów :) Teraz wiem, że warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. za każdym razem jak jestem w rossmannie oglądam te produkty :D ale mam w domu zapas na co najmniej rok :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używałam serum do włosów i była naprawdę fajne,dziękuję za odwiedziny na moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo wczesniej o nim nie slyszalam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam je już w Rossmannie, ale jakoś nie byłam przekonana do tego by je kupić. Chyba je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś miałam coś od z tej firmy. Całkiem dobrze się sprawdził. Chyba to była odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie te buteleczki sa urocze, zawsze przyciągają mój wzrok w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.