piątek, 30 września 2016

Kasztany, szyszki i żołędzie... to chyba już jesień? ;)

Hej ;)

Czujecie już jesień ? Czy do Waszych okien też już zapukała ?
Przyznam Wam szczerze, że uwielbiam jesień, ale tylko oglądaną przez okno! ;D 
Jestem niezmiernym zmarźluchem i taka pogoda doprowadza mnie do szału z powodu zimna ;) 
Ale , ale ma też swoje plusy !
Nie ma piękniejszego czasu na palenie świec i wosków !
Można by rzec że w naszym domu woski i świece palą się od porannej kawy do wieczora ;) 
Uwielbiam być rozpieszczana zapachami świec i wosków ;) 

Yankee Candle - Ebony & Oak



W okresie jesienno-zimowym troszkę mi delikatnie mówiąc odbija, i tracę kontrolę nad kupowaniem wosków. Praktycznie przy każdej okazji wpada mi jakaś tarta jedna lub dwie ;) 
Ale przecież pachnący dom to coś co kocham !
EBONY&OAK to jeden z wosków, które skradły moje serce od pierwszego powąchania.  



Zapach ten zaliczam do męskich ( tak samo jak Black Coconut ) . Jest to bardzo aromatyczny zapach i trzeba przyznać że jest bardzo mocny! Wślizguje się w każde zakamarki mieszkania, aż miło po zgaszeniu wosku przechadzać się po .... lesie wieczorową jesienną porą
Z czym kojarzy mi się ten zapach ? Bezapelacyjnie na zdjęciu na tarcie brakuje mi kasztanów ;) 
Kasztany, żołędzie, szyszki i inne jesienne stworki! Do tego kubek gorącej herbaty, wykałaczki, plastelina i zabawa dla całej rodziny. 
Zapach jest niezwykle otulający ( nie mylić z otumaniającym ! :P ) 



Po zgaszeniu kominka zapach w mieszkaniu unosi się bardzo długo, mogę pokusić się o stwierdzenie, że jeszcze rano jest wyczuwalny. 
Jest to taki przedsmak świąt ;) Jeszcze nie czas na jabłka z cynamonem, ale już mandarynki by się zjadło ;) 
Polecam wosk dla wszystkich którzy lubią leśne zapachy, którzy kochają jesień i lubią być otuleni przyjemnym płaszczem z kolorowych liści ;) 
Przyznam Wam szczerze, że od paru dni nic innego w moim kominku nic innego nie pachnie jak ten wosk ! ;)  
Wosk możecie znaleźć na stronie goodies.pl - TUTAJ 
 
 
A jakie są wasze ulubione jesienne zapachy ? ;)

41 komentarzy:

  1. powiem Ci szczerze, że jak ostatnio zrobiłam zakupy na 12 wosków chyba to mam ich dość :D na tyle dość, że nie kupuję nic nowego od kilku miesięcy! :D Mimo tego jestem ciekawa tego zapachu, ze względu na porównanie do black coconut, który lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dziś kupiłam nowy kominek ( wcześniejszy miał bliskie spotkanie z ręką mojego lubego bo go nie zauważył :D ) i będę próbowała tych wosków :) a nie miałam ani jednego i nie wiem sama co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ała ! :D Mam nadzieję że ręka lubego cała ;P
      Początki sa najgorsze , bo chcesz wszystko ;D hehe ja to kocham zapachy otulające z nutą piernika, cynamonu ♥ Ten wyżej jest typowo jesienny, przyjemnie otula wieczór ;))

      Usuń
    2. Nic mu się nie stało :) kaciała jest i niezdara :D

      Usuń
  3. och taj jesień to idealny czas na woski :)! muszę zakupić nowy koMIek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!! Kiedyś muszę sobie wypróbować te woski, jeszcze ich nie testowałam. Uwielbiam taki domowy relaks :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też uwielbiam woski! Właśnie wszystkie mi się kończą, więc muszę się w jakieś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham woski, tez mam spora kolekcje :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień/zimę, bo zawsze wtedy kupuję yc, w lato i wiosne ich w ogóle nie palę. Za to w jesień obowiązkowo, szczególnie lubie cięższe zapachy, które jednocześnie są otulające :) Jak np, czekoladowe, mniam :")

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa jestem tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jesień i wieczory przy świeczkach:). Też mam taki kominek z YC. Woski palę jednak rzadko i w małych ilościach bo są dla mnie duszące.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy spodobałby mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, niestety już czuję jesień. Nie przepadam za tą porą roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tego wosku a mandarynki już mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie jesień kojarzy się z zapachem cynamonu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę się też w woski zaopatrzyć, bo tak to zazwyczaj korzystałam z olejków

    OdpowiedzUsuń
  15. jesień zdecydowanie to czas wosków i świec:D uwielbiam zapachy!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować ten zapach, lubię zapachy jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za szybko przyszła ta jesień. Nagłe ochłodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie paliłam wosków i niestety nie mam odpowiedniego kominka, ale muszę sobie sprawić i testować zapachy:) Ogólnie jesień lubię, póki jest to taka słoneczna, fajna złota jesień z kolorowymi liśćmi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aktualnie męskie zapachy odpadają u mnie... są za intensywne na mój 'ciążarowy nos' ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach musi być piękny, ja bardzo lubię na jesień otulać się słodkimi zapachami wanilii i kokosa <3

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie cynamon to ukochany jesienny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię męskie zapachy, więc coś czuję, że polubiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, nie znam tego zapachu :)
    Ja odczuwam jesień szczególnie dzisiaj. Cały dzień leje i jestem nieprzytomna :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow !
    Ja jeszcze tego zapachu nie znam.

    Ps ja chce wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam woski jesienią i zimną:) teraz kupiłam zapach miesiąca i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też lubie te aromaty świec, pachna bosko i do tego wprawiaja w cudny nastrój

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tego zapachu, sama nie mam jakiegoś konkretnego ulubionego zapachu dedykowanego na konkretną porę roku. Głownie palet to, co w danej chwili zachwyci mnie swoim zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wosk YC uwielbiam i to bardzo !!! Tych zapaszków nie miałam okazji jeszcze poznać

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Yankee ale chyba bardziej wolę świece :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że ta jesień jest taka deszczowa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam jesień :) i masz rację to najlepsza pora na palenie wosków czy świec. Tego zapachu nie miałam, nie wiem czy to moje nuty zapachowe, ale zapoznam się z nim przy okazji w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.